A versenyről A XII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi, a Geomant, a Magyar Posta, a
A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség a hazai direkt kommunikáció legfontosabb szakmai műhelye, ahol a szövetség a DM-szolgáltatókkal, ügynökségekkel és hirdetőkkel közösen a szektor reputációjának erősítésén, valamint az iparági trendek és új eszközök bemutatásán dolgozik. Aktívan részt vesz a nemzetközi szövetségi életben, kutatási eredményeket szolgáltat, esettanulmányokat publikál azért, hogy kezdő és senior szakemberek számára egyaránt gyakorlati tudást biztosítson.
A DIMSZ lobbitevékenységével, tagozatainak specifikus programjaival, Etikai Kódexének felállításával egyaránt arra törekszik, hogy a DM-szektor szereplői számára megfelelő piaci és jogszabályi környezetet biztosítson. A szövetség a FEDMA számára (Federation of European Direct and Interactive Marketing) folyamatosan adatokat gyűjt a hazai direkt marketing piac méretéről, szabályozásáról, lehetőségeiről, illetve átveszi a FEDMA által kidolgozott ajánlásokat azért, hogy az Európai Unióban minden ország közös erővel képviselhesse a piac érdekeit.
A szövetség tagvállalatai közös etikai elvek mentén működnek, az önszabályozás és piaci edukáció mindenki számára kiemelt terület. A DIMSZ az alapításától fogva együttműködik a hatóságokkal, rendezvényein szabályozási kerekasztal-beszélgetéseket szervez, a jövőben pedig még nagyobb figyelmet fordít a fogyasztókkal történő párbeszédre, tájékoztatásra, hiszen közös érdek, hogy mindenki betartsa a vonatkozó jogszabályokat.
A DIMSZ fórumot teremt arra, hogy tagvállalatai a konferenciatermek mellett közvetlenebb környezetben is találkozzanak; legyen szó ingyenes pályázati workshopról vagy karácsonyi összejövetelről. A szövetség tagjait és tagjainak szakembereit nem csupán hazai környezetben promótálja, hanem külföldi társszervezeteken és kereskedelmi kamarákon keresztül is, ezáltal lehetőséget biztosítva a nemzetközi bemutatkozásra vagy éppen megmérettetésre.
A DIMSZ objektív képet mutat a szakmáról és az azt érintő szabályozásokról mind az érdeklődők, mind a szakmai szereplők számára, annak érdekében, hogy valós képet alkothassanak a szakterületről.
A DIMSZ ösztönzője, támogatója és szereplője kíván lenni a szakmát érintő minden olyan kezdeményezésnek, mely a szakma szereplőit a szakmai sztenderdek szerinti működésre és a fogyasztók tiszteletben tartásával végzett tevékenységre ösztönzi, illetve a szakmával kapcsolatos tájékozottságot valamint a szakma megítélését javítani kívánja.
Magyarországon a Call-Center iparágat jelentős gazdasági súly, illetve nagy létszámú foglalkoztatás jellemzi, emellett szerves része a marketing- tevékenységeknek. A Contact Center tagozat 2011. szeptemberben alakult azzal a céllal, hogy a szektort képviselje hazai, illetve külföldi fórumokon, iparági benchmarkokat végezzen, specifikus rendezvényeket szervezzen és népszerűsítse a Contact Centert, mint marketing- kommunikációs eszközt.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 1995-ös alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobby tevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról. Az elmúlt években az egyes szektorokra tagozataink is alakultak, így az Etikai Kódexünkben minden egyes dm csatornához köthetően kialakítottuk annak saját önszabályozási részét is.
A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz. A frissen alapult tagozat első feladatai közé tartozott, hogy elkészítse a szakma első hazai kisokosát.
Az Adatvezérelt technológia tagozat aktívan részt vesz a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, az adatvezérelt marketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében.
Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magukat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség szorosan együttműködve a tagsággal, különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.
1998 Az Egyesület megszervezi az első DIMAKO konferenciát.
2000 A Direkt Marketing Egyesület helyett a tagság a Direkt Marketing Szövetség név mellett dönt.
2000 Hivatal Pétert a szövetség elnökévé választják.
2000 Az első DM Szeminárium és Workshop megszervezése.
2005 A Szövetség megszervezi az első Golden Dove versenyt és konferenciát, amelynek elődje a DIMAKO konferencia volt.
2006 A Szövetség megszervezi az első direkt marketing ágazati kutatást, a DM Szenzort.
2008 A Szövetség logót és arculatot vált.
2011 Contact Center tagozat alakul.
2012 Vámos-Hegyi Attila az új elnök, Hivatal Péter a Szövetség alelnökeként dolgozik tovább.
2012 Mobilmarketing tagozat alakul.
2012 Direkt és Interaktív Marketing Szövetség néven folytatja működését a DMSZ.
2014 Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat alakul.
2012 A szövetség elindítja a Tisztelt Vásárló programot.
2013 E-mail marketing tagozat alakul.
2015 20 éves a DIMSZ
2015 Tartalommarketing tagozat alakul.
2016 Adatvezérelt technológiák tagozat alakul.
2020 – az adatvédelem nemzetközi napján megrendezzük az Adatvezérelt napot
Dr. Halász Bálint – Bird & Bird, Felügyelő Bizottság elnöke
Bedi Viktor – 123RF Hungary
Mazura Péter – Crome Communication
Nagy Eszter – Avon, online marketing specialista
Dr. Freidler Gábor – Freidler Ügyvédi Iroda
Dr. Halász Bálint – Knight Bird & Bird Iroda
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
A versenyről A XII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi, a Geomant, a Magyar Posta, a
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Perc utca 8.
+36 30 588 1344