
Európa egyik legnagyobb kreatív marketing és reklám konferenciája a White Square idén is fogadja a jelentkezéseket és a nevezéseket. Több mint 30
A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség a hazai direkt kommunikáció legfontosabb szakmai műhelye, ahol a szövetség a DM-szolgáltatókkal, ügynökségekkel és hirdetőkkel közösen a szektor reputációjának erősítésén, valamint az iparági trendek és új eszközök bemutatásán dolgozik. Aktívan részt vesz a nemzetközi szövetségi életben, kutatási eredményeket szolgáltat, esettanulmányokat publikál azért, hogy kezdő és senior szakemberek számára egyaránt gyakorlati tudást biztosítson.
A DIMSZ lobbitevékenységével, tagozatainak specifikus programjaival, Etikai Kódexének felállításával egyaránt arra törekszik, hogy a DM-szektor szereplői számára megfelelő piaci és jogszabályi környezetet biztosítson. A szövetség a FEDMA számára (Federation of European Direct and Interactive Marketing) folyamatosan adatokat gyűjt a hazai direkt marketing piac méretéről, szabályozásáról, lehetőségeiről, illetve átveszi a FEDMA által kidolgozott ajánlásokat azért, hogy az Európai Unióban minden ország közös erővel képviselhesse a piac érdekeit.
A szövetség tagvállalatai közös etikai elvek mentén működnek, az önszabályozás és piaci edukáció mindenki számára kiemelt terület. A DIMSZ az alapításától fogva együttműködik a hatóságokkal, rendezvényein szabályozási kerekasztal-beszélgetéseket szervez, a jövőben pedig még nagyobb figyelmet fordít a fogyasztókkal történő párbeszédre, tájékoztatásra, hiszen közös érdek, hogy mindenki betartsa a vonatkozó jogszabályokat.
A DIMSZ fórumot teremt arra, hogy tagvállalatai a konferenciatermek mellett közvetlenebb környezetben is találkozzanak; legyen szó ingyenes pályázati workshopról vagy karácsonyi összejövetelről. A szövetség tagjait és tagjainak szakembereit nem csupán hazai környezetben promótálja, hanem külföldi társszervezeteken és kereskedelmi kamarákon keresztül is, ezáltal lehetőséget biztosítva a nemzetközi bemutatkozásra vagy éppen megmérettetésre.
A DIMSZ objektív képet mutat a szakmáról és az azt érintő szabályozásokról mind az érdeklődők, mind a szakmai szereplők számára, annak érdekében, hogy valós képet alkothassanak a szakterületről.
A DIMSZ ösztönzője, támogatója és szereplője kíván lenni a szakmát érintő minden olyan kezdeményezésnek, mely a szakma szereplőit a szakmai sztenderdek szerinti működésre és a fogyasztók tiszteletben tartásával végzett tevékenységre ösztönzi, illetve a szakmával kapcsolatos tájékozottságot valamint a szakma megítélését javítani kívánja.
Magyarországon a Call-Center iparágat jelentős gazdasági súly, illetve nagy létszámú foglalkoztatás jellemzi, emellett szerves része a marketing- tevékenységeknek. A Contact Center tagozat 2011. szeptemberben alakult azzal a céllal, hogy a szektort képviselje hazai, illetve külföldi fórumokon, iparági benchmarkokat végezzen, specifikus rendezvényeket szervezzen és népszerűsítse a Contact Centert, mint marketing- kommunikációs eszközt.
Az E-mail marketing tagozat fő célkitűzései között szerepel az eDM ágazat súlyának növelése, az ágazat népszerűsítése a cégek felé, és a fogyasztóbarát eDM kultúra kialakítása. A tagozat foglalkozik a hirdetési sztenderdek és targetálási lehetőségek bemutatásával, felméréseket végez az eDM-ek eredményességéről, a spam kérdésről, és ajánlásokat tesz közzé az e-mail médiafogyasztási szokásokról.
A mobilmarketing ma ez egyik legnépszerűbb téma konferenciákon, szaksajtóban és a tárgyalókban egyaránt. Míg az internet korábbi térhódítására a csekély penetráció mellett, erőteljes edukáció volt jellemző, a mobilmarketing esetében épp fordított a helyzet, hiszen bőven 100% feletti készülék állomány mellett, Magyarországra vonatkozó kutatások, piaci önszabályozás és főként a konkrét és releváns tudást adó tréningek hiánya jellemző.
További információkért lépjen kapcsolatba velünk!
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 1995-ös alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobby tevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról. Az elmúlt években az egyes szektorokra tagozataink is alakultak, így az Etikai Kódexünkben minden egyes dm csatornához köthetően kialakítottuk annak saját önszabályozási részét is.
A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz. A frissen alapult tagozat első feladatai közé tartozott, hogy elkészítse a szakma első hazai kisokosát.
Az Adatvezérelt technológia tagozat aktívan részt vesz a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, az adatvezérelt marketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében.
A Magyar Áruküldők Egyesületét 1993. december 8-án alapította néhány, az akkori csomagküldőpiacot meghatározó áruküldő cég. (Alapító tagok: Ház és Hobby Csomagküldő, Reader’s Digest Kiadó, Margaréta – későbbi OTTO Katalógusáruház Kft. -, Magyar Könyvklub, Bakker, Sieberz, Kovács Család Távmegrendelő, Vevay International).
Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magukat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség szorosan együttműködve a tagsággal, különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.
1998 Az Egyesület megszervezi az első DIMAKO konferenciát.
2000 A Direkt Marketing Egyesület helyett a tagság a Direkt Marketing Szövetség név mellett dönt.
2000 Hivatal Pétert a szövetség elnökévé választják.
2000 Az első DM Szeminárium és Workshop megszervezése.
2005 A Szövetség megszervezi az első Golden Dove versenyt és konferenciát, amelynek elődje a DIMAKO konferencia volt.
2006 A Szövetség megszervezi az első direkt marketing ágazati kutatást, a DM Szenzort.
2008 A Szövetség logót és arculatot vált.
2011 Contact Center tagozat alakul.
2012 Vámos-Hegyi Attila az új elnök, Hivatal Péter a Szövetség alelnökeként dolgozik tovább.
2012 Mobilmarketing tagozat alakul.
2012 Direkt és Interaktív Marketing Szövetség néven folytatja működését a DMSZ.
2014 Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat alakul.
2012 A szövetség elindítja a Tisztelt Vásárló programot.
2013 E-mail marketing tagozat alakul.
2015 20 éves a DIMSZ
2015 Tartalommarketing tagozat alakul.
2016 Adatvezérelt technológiák tagozat alakul.
2020 – az adatvédelem nemzetközi napján megrendezzük az Adatvezérelt napot
Dr. Halász Bálint – Bird & Bird, Felügyelő Bizottság elnöke
Bedi Viktor – 123RF Hungary
Mazura Péter – Crome Communication
Nagy Eszter – Avon, online marketing specialista
Dr. Freidler Gábor – Freidler Ügyvédi Iroda
Dr. Halász Bálint – Knight Bird & Bird Iroda
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
Európa egyik legnagyobb kreatív marketing és reklám konferenciája a White Square idén is fogadja a jelentkezéseket és a nevezéseket. Több mint 30
Gratulálunk, megvannak a győztesek! A rövid online eredményhirdetésen kiderült, hogy kik a közönségszavazás alapján a 2020-ban a legszebb hangú ügyfélszolgálatosok! Hölgyek: helyezett:
Az IX. Call Center Hangszépségverseny eredményhirdetés online esemény időpontja 2020. december 17., csütörtök 17 óra lesz és 45 percig tart majd. Csatlakozni
Az Effie magyarországi szervezői – az IAA Hungary és a MAKSZ – online díjátadón osztották ki a 120 fős zsűri értékelése alapján
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Bécsi út 49.
+36 30 588 1344
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.