Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián
Láncfűrész, ásó, bankkártya. Megrendelések és panaszok.
- Miért panaszkodnak?
- Kik?
- Olvassák-e egyáltalán a véleményeket?
- Milyen hatása van a kiszállítás minőségének a webshopok megítélésére?
A DIMSZ kutatása az online vásárlások kiszállításával kapcsolatos közösségi kommenteket, kommentelőket és kommentolvasókat vizsgálta.
A kutatás két részből áll:
SOCIAL LISTENING ELEMZÉS.
- Csomagküldő szolgálatok tevékenységével kapcsolatos online beszélgetések vizsgálata: 155.315 bejegyzés
- Adatfelvétel időintervalluma: 2019.01.01. – 2021.11.16 között
- Releváns bejegyzések elemzése: 4914 bejegyzés
Összesen 155315 beszélgetést regisztráltunk, ahol valamilyen formában megjelent a vizsgált 5 cég valamelyike és/vagy maga a téma. Ebből 4914 olyan bejegyzést találtunk, amelyek köthetőek voltak valamelyik céghez vagy releváns véleményt jelentettek a kutatás szempontjából, ezeket elemeztük.
KÉRDŐÍVES FELMÉRÉS.
A kutatás 2021 decemberében, 1000, 18 évnél idősebb magyar online vásárló (az elmúlt 6 hónapban vásárolt ezen a módon) megkérdezésével zajlott, online kérdezési módszerrel (CAWI).
A vizsgálatok részletes eredményeit, illetve legfontosabb következtetéseit egy-egy önálló tanulmány keretein belül mutattuk be.
A kutatás része a két, eltérő metodika alapján készült elemzés kiemelt tapasztalatait egységesen bemutató tanulmány is.
A kutatás eredményei, elkészült tanulmányok megvásárolhatóak, ezzel kapcsolatban keresse a szövetség főtitkárát, Somogyi Endrét – [email protected], +36305881344.
A kutatás ára 349.000 Ft + ÁFA, a 2022. június 15-ig Business Fest kedvezménnyel 279.000 Ft + ÁFA és 139.000 Ft + ÁFA a DIMSZ tagjainak.