

Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és
Láncfűrész, ásó, bankkártya. Megrendelések és panaszok.
A DIMSZ kutatása az online vásárlások kiszállításával kapcsolatos közösségi kommenteket, kommentelőket és kommentolvasókat vizsgálta.
A kutatás két részből áll:
SOCIAL LISTENING ELEMZÉS.
Összesen 155315 beszélgetést regisztráltunk, ahol valamilyen formában megjelent a vizsgált 5 cég valamelyike és/vagy maga a téma. Ebből 4914 olyan bejegyzést találtunk, amelyek köthetőek voltak valamelyik céghez vagy releváns véleményt jelentettek a kutatás szempontjából, ezeket elemeztük.
KÉRDŐÍVES FELMÉRÉS.
A kutatás 2021 decemberében, 1000, 18 évnél idősebb magyar online vásárló (az elmúlt 6 hónapban vásárolt ezen a módon) megkérdezésével zajlott, online kérdezési módszerrel (CAWI).
A vizsgálatok részletes eredményeit, illetve legfontosabb következtetéseit egy-egy önálló tanulmány keretein belül mutattuk be.
A kutatás része a két, eltérő metodika alapján készült elemzés kiemelt tapasztalatait egységesen bemutató tanulmány is.
A kutatás eredményei, elkészült tanulmányok megvásárolhatóak, ezzel kapcsolatban keresse a szövetség főtitkárát, Somogyi Endrét – [email protected], +36305881344.
A kutatás ára 349.000 Ft + ÁFA, a 2022. június 15-ig Business Fest kedvezménnyel 279.000 Ft + ÁFA és 139.000 Ft + ÁFA a DIMSZ tagjainak.
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Perc utca 8.
+36 30 588 1344