Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián
A tartalommarketing változik, ezért vele változik a Kisokos is: a 2. kiadásban az utóbbi 3 év magyar tapasztalatainak esszenciáit összegeztük.
Példák, esettanulmányok és olvasmányos leírások azért, hogy a saját tartalommarketing-programod minél hatékonyabb lehessen.
(A Kisokos szakmaiságát a DIMSZ tartalommarketing-tagozata szavatolja.)
Mi a tartalommarketing? Mire használható és mire nem? Kinek ajánlott?
Ki készítse a tartalmat? Hogyan tervezzük a tartalommarketinget? Mi számít tartalomnak? A tartalom minősége. A tartalom költsége. Miért fontos a tartalom eredetisége?
Milyen csatornákon érdemes terjesztened a tartalmaidat? Hol oszd meg a tartalmadat? Hogyan mérjük a csatornák hatékonyságát?
Az Irodabutik sales funnelje és a Vision Express StílusBrigádja
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Perc utca 8.
+36 30 588 1344