A versenyről A XII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi, a Geomant, a Magyar Posta, a
A magyar piacon egyedülálló hűség-és kedvezményprogram kutatásunk a fogyasztók attitűdjeit és viselkedését vizsgálta..
- Kik vesznek részt és mennyire aktívan?
- Melyek a legkedveltebb programtípusok?
- Melyek a legvonzóbb motivációs megoldások?
- Mennyire covidállók a programok?
TIPPELSZ VAGY BIZTOSRA MÉSZ?
Ha TÖBBET szeretnél tudni, nézd meg 8 perces beszélgetésünket a kutatás vezetőjével, vagy töltsd le a vezetői összefoglalót.
Ha MINDENT, amit mi megtudtunk, akkor a megvásárolhatod teljes kutatási anyagot. Most március 1-ig akciós áron érhető el a komplett kutatás. A Szövetség tagjainak további kedvezmények is igénybe vehetők.