A versenyről A XII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi, a Geomant, a Magyar Posta, a
A már hagyományos DM Szenzor B2B és B2C kutatás mellett 2017-ben elindítottuk – és szándékunk szerint évente ismételjük majd – a fogyasztói attitűdkutatásunkat, mely az adatvezérelt terület által használt technológiákkal és csatornákkal kapcsolatos véleményeket vizsgálja a preferenciák és a vásárlások által visszaigazolt hatékonysági mutatók egymás mellé illesztésével. Mindemellett külön figyelmet szenteltünk a vásárlók adatmegadási hajlandóságának, illetve a mögöttes indokok vizsgálatának. Az elemzés eredményeképpen megszületett hiánypótló kutatási anyag a szakemberek számára talán legfontosabb kérdésekbe ad bepillantást.
A DIMSZ elérhető kutatásai:
- A csomagküldő szolgálatok vizsgálata – az online megjelenő negatív fogyasztói visszajelzések hatása a márka megítélésére
- Hűség- és kedvezményprogram kutatás 2022 elérhetősége
- DM Szenzor B2C és E-Commerce fogasztói attitűdkutatások letöltése és további információ.
- DM Szenzor B2B – Adatvezérelt marketing területének nagyságát felmérő kutatás
- Keresőmarketing kutatás
Letölthető kiadványunk a Tartalommarketing kisokos.