Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

KUTATÁS

A már hagyományos DM Szenzor B2B és B2C kutatás mellett 2017-ben elindítottuk – és szándékunk szerint évente ismételjük majd – a fogyasztói attitűdkutatásunkat, mely az adatvezérelt terület által használt technológiákkal és csatornákkal kapcsolatos véleményeket vizsgálja a preferenciák és a vásárlások által visszaigazolt hatékonysági mutatók egymás mellé illesztésével. Mindemellett külön figyelmet szenteltünk a vásárlók adatmegadási hajlandóságának, illetve a mögöttes indokok vizsgálatának. Az elemzés eredményeképpen megszületett hiánypótló kutatási anyag a szakemberek számára talán legfontosabb kérdésekbe ad bepillantást.

A DIMSZ elérhető kutatásai:

  • A csomagküldő szolgálatok vizsgálata – az online megjelenő negatív fogyasztói visszajelzések hatása a márka megítélésére
  • Hűség- és kedvezményprogram kutatás 2022 elérhetősége
  • DM Szenzor B2C és E-Commerce fogasztói attitűdkutatások letöltése és további információ.
  • DM Szenzor B2B – Adatvezérelt marketing területének nagyságát felmérő kutatás
  • Keresőmarketing kutatás

Letölthető kiadványunk a Tartalommarketing kisokos.

KÉPZÉSEK

A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség társszövetségeivel (MAKSZ, MLE, MPRSZ, MRSZ, ÖRT), konferenciákkal (Evolution, Piac és Profit) történő együttműködések mellett felsőoktatási intézményekkel (BME, BGE, ELTE) is együttműködünk tudásmegosztással, melyek 2018 első félévétől már konkrét előadások formájában egészítik ki az oktatást gyakorlati ismeretanyaggal.

LOBBY

Folyamatosan kapcsolatban vagyunk európai társszervezetünkkel, a FEDMA-val és a nemzetközi adatvezérelt szövetséggel, a GDMA-val. A FEDMA-n keresztül képviseltük a hazai adatvezérelt marketing szakma álláspontját az EU-s adatvédelmi rendelet, a GDPR bevezetésével és az új ePrivacy keretszabályozás előkészítésével kapcsolatban. A DIMSZ folyamatosan tájékoztatja tagjait a törvényalkotó által hozott rendeletekről és határozatokról, illetve jogi segítséget nyújt azok értelmezésében. A különböző adatvédelemmel kapcsolatos háttéregyeztetéseken a DIMSZ kutatásaival és tájékoztató anyagaival segít kedvező irányba befolyásolni a jogharmonizációs célú iparági szabályozást. Egyeztettünk és érveket sorakoztattunk fel a jogalkotó felé a Termékdíj mértékének növelésével kapcsolatban, mely hatással volt arra, hogy a módosítást el is vetették.

ESEMÉNYEK

A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség alapítása óta szervez rendezvényeket az adatvezérelt kommunikáció témaköreiben.
A Szövetség a DIMAKO konferenciasorozat életre hívója, mely 2005-től Golden Dove néven lett ismert. A balatoni szemináriumok mellett sok hazai kommunikációs szakember vett részt a 2010-ben indított szektorspecifikus rendezvényeinken, amelyeken az FMCG- és a bankszektor, az autóipar, valamint a turisztikai vállalkozások direkt marketing lehetőségeit mutattuk be.
A nagyobb konferenciák mellett workshopok és kisebb vállalati tréningek szervezését is vállalja a szervezet, aktuális, nyitott rendezvényeinkről a híreink között olvashat.

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

Menü

  • Nyitólap
  • Rólunk
  • Tevékenységek
  • Tagság
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelem
  • About us

Legfrissebb bejegyzés

  • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

    By admin | Comments are Closed

    Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

Címkék

adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

Elérhetőségeink

Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

1036 Budapest, Perc utca 8.

+36 30 588 1344

Lépjen velünk kapcsolatba!

 

© 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English
Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary