

Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és
A már hagyományos DM Szenzor B2B és B2C kutatás mellett 2017-ben elindítottuk – és szándékunk szerint évente ismételjük majd – a fogyasztói attitűdkutatásunkat, mely az adatvezérelt terület által használt technológiákkal és csatornákkal kapcsolatos véleményeket vizsgálja a preferenciák és a vásárlások által visszaigazolt hatékonysági mutatók egymás mellé illesztésével. Mindemellett külön figyelmet szenteltünk a vásárlók adatmegadási hajlandóságának, illetve a mögöttes indokok vizsgálatának. Az elemzés eredményeképpen megszületett hiánypótló kutatási anyag a szakemberek számára talán legfontosabb kérdésekbe ad bepillantást.
A DIMSZ elérhető kutatásai:
Letölthető kiadványunk a Tartalommarketing kisokos.
A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség társszövetségeivel (MAKSZ, MLE, MPRSZ, MRSZ, ÖRT), konferenciákkal (Evolution, Piac és Profit) történő együttműködések mellett felsőoktatási intézményekkel (BME, BGE, ELTE) is együttműködünk tudásmegosztással, melyek 2018 első félévétől már konkrét előadások formájában egészítik ki az oktatást gyakorlati ismeretanyaggal.
Folyamatosan kapcsolatban vagyunk európai társszervezetünkkel, a FEDMA-val és a nemzetközi adatvezérelt szövetséggel, a GDMA-val. A FEDMA-n keresztül képviseltük a hazai adatvezérelt marketing szakma álláspontját az EU-s adatvédelmi rendelet, a GDPR bevezetésével és az új ePrivacy keretszabályozás előkészítésével kapcsolatban. A DIMSZ folyamatosan tájékoztatja tagjait a törvényalkotó által hozott rendeletekről és határozatokról, illetve jogi segítséget nyújt azok értelmezésében. A különböző adatvédelemmel kapcsolatos háttéregyeztetéseken a DIMSZ kutatásaival és tájékoztató anyagaival segít kedvező irányba befolyásolni a jogharmonizációs célú iparági szabályozást. Egyeztettünk és érveket sorakoztattunk fel a jogalkotó felé a Termékdíj mértékének növelésével kapcsolatban, mely hatással volt arra, hogy a módosítást el is vetették.
A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség alapítása óta szervez rendezvényeket az adatvezérelt kommunikáció témaköreiben.
A Szövetség a DIMAKO konferenciasorozat életre hívója, mely 2005-től Golden Dove néven lett ismert. A balatoni szemináriumok mellett sok hazai kommunikációs szakember vett részt a 2010-ben indított szektorspecifikus rendezvényeinken, amelyeken az FMCG- és a bankszektor, az autóipar, valamint a turisztikai vállalkozások direkt marketing lehetőségeit mutattuk be.
A nagyobb konferenciák mellett workshopok és kisebb vállalati tréningek szervezését is vállalja a szervezet, aktuális, nyitott rendezvényeinkről a híreink között olvashat.
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Perc utca 8.
+36 30 588 1344