Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

ÉRTÉKEINK ÉS KÜLDETÉSÜNK

SZAKMAISÁG

A DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség a hazai direkt kommunikáció legfontosabb szakmai műhelye, ahol a szövetség a DM-szolgáltatókkal, ügynökségekkel és hirdetőkkel közösen a szektor reputációjának erősítésén, valamint az iparági trendek és új eszközök bemutatásán dolgozik. Aktívan részt vesz a nemzetközi szövetségi életben, kutatási eredményeket szolgáltat, esettanulmányokat publikál azért, hogy kezdő és senior szakemberek számára egyaránt gyakorlati tudást biztosítson.

ÉRDEKKÉPVISELET

A DIMSZ lobbitevékenységével, tagozatainak specifikus programjaival, Etikai Kódexének felállításával egyaránt arra törekszik, hogy a DM-szektor szereplői számára megfelelő piaci és jogszabályi környezetet biztosítson. A szövetség a FEDMA számára (Federation of European Direct and Interactive Marketing) folyamatosan adatokat gyűjt a hazai direkt marketing piac méretéről, szabályozásáról, lehetőségeiről, illetve átveszi a FEDMA által kidolgozott ajánlásokat azért, hogy az Európai Unióban minden ország közös erővel képviselhesse a piac érdekeit.

ÉRTÉKKÖZÖSSÉG

A szövetség tagvállalatai közös etikai elvek mentén működnek, az önszabályozás és piaci edukáció mindenki számára kiemelt terület. A DIMSZ az alapításától fogva együttműködik a hatóságokkal, rendezvényein szabályozási kerekasztal-beszélgetéseket szervez, a jövőben pedig még nagyobb figyelmet fordít a fogyasztókkal történő párbeszédre, tájékoztatásra, hiszen közös érdek, hogy mindenki betartsa a vonatkozó jogszabályokat.

KAPCSOLATI TŐKE

A DIMSZ fórumot teremt arra, hogy tagvállalatai a konferenciatermek mellett közvetlenebb környezetben is találkozzanak; legyen szó ingyenes pályázati workshopról vagy karácsonyi összejövetelről. A szövetség tagjait és tagjainak szakembereit nem csupán hazai környezetben promótálja, hanem külföldi társszervezeteken és kereskedelmi kamarákon keresztül is, ezáltal lehetőséget biztosítva a nemzetközi bemutatkozásra vagy éppen megmérettetésre.

HITELESSÉG

A DIMSZ objektív képet mutat a szakmáról és az azt érintő szabályozásokról mind az érdeklődők, mind a szakmai szereplők számára, annak érdekében, hogy valós képet alkothassanak a szakterületről.

INSPIRÁCIÓ

A DIMSZ ösztönzője, támogatója és szereplője kíván lenni a szakmát érintő minden olyan kezdeményezésnek, mely a szakma szereplőit a szakmai sztenderdek szerinti működésre és a fogyasztók tiszteletben tartásával végzett tevékenységre ösztönzi, illetve a szakmával kapcsolatos tájékozottságot valamint a szakma megítélését javítani kívánja.

ELNÖKSÉG

Bay Áron

elnökségi tag
...
dr. Domokos Márton

dr. Domokos Márton

elnökségi tag
...

Gál Katalin

elnökségi tag
üzletfejlesztési és CRM manager, HUNGEXPO Vásár és Reklám Zrt....

Hivatal Péter

alelnök
„A direkt marketing 1990-előtt ismeretlen volt Magyarországon, és az egyik legizgalmasabb feladat volt akkor és most is vele együtt felnőni, részt venni annak fejlődésében. Az interaktív ...

Huszics György

elnök
„Komolyan kell végre vennünk, hogy a kommunikáció a vásárlási folyamat része. Ez - többek közt - három dolgot jelent. A vásárlással mérjük a folyamat és így a kommunikáció eredm�...

Kovácsházy Dénes

elnökségi tag
„A direkt marketing számomra nem pusztán a közvetlen csatornákon eljuttatott üzenetek sokaságát jelenti, hanem egy párbeszéden alapuló folyamatos kommunikációs szemlélet. Ez a rendszer ...

Stéger Anett

elnökségi tag
Mára a direkt marketing és azon belül is a direkt kommunikáció számára soha nem látott lehetőségek nyíltak meg. Mind az új kommunikációs csatornák, mind az általuk kínált interaktív...

ETIKAI KÓDEX

Az Etikai Kódex célja, hogy a piaci szereplők és a fogyasztók között erősítse a bizalmat és egyben a felelős direkt kommunikációra ösztönözze a cégeket, hiszen a cél a fogyasztói élmény kialakítása – egymás jogainak tiszteletben tartásával. Az Etikai Kódex ajánlásai nem egyedül a DIMSZ tagságának szólnak, hanem a piac minden szereplőjének, mindazoknak a cégeknek, amelyek közvetlen kommunikációval érik el fogyasztóikat. Az Etikai Kódex megújítása egyben az Origo és a DIMSZ közös programjának, a Tisztelt Vásárló programnak egyik első lépcsője, melynek legfontosabb célkitűzése, hogy a vásárlókban tudatosítsa az őket védő szabályozási rendszer elemeit: a vonatkozó jogszabályokat, a szakma saját plusz vállalásait, önszabályozását.

Az Etikai Kódex letöltése

ALAPSZABÁLY

Jelen Alapszabály a DIMSZ Adatvezérelt Marketing Szövetség („Szövetség”) mint Szövetség alapszabálya. A Szövetség az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény („Civiltörvény”), illetve a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) szabályai szerint működő társadalmi szervezet.

Az Alapszabály letöltése

TAGOZATAINK

A DIMSZ különböző szakmai tagozatairól.

Contact Center tagozat

Magyarországon a Call-Center iparágat jelentős gazdasági súly, illetve nagy létszámú foglalkoztatás jellemzi, emellett szerves része a marketing- tevékenységeknek. A Contact Center tagozat 2011. szeptemberben alakult azzal a céllal, hogy a szektort képviselje hazai, illetve külföldi fórumokon, iparági benchmarkokat végezzen, specifikus rendezvényeket szervezzen és népszerűsítse a Contact Centert, mint marketing- kommunikációs eszközt.

Keresőmarketing - Search Engine Marketing

Keresőmarketing tagozat

További információ a keresomarketing.hu weboldalon.

Fenntarthatósági munkacsoport

További információkért lépjen kapcsolatba velünk!

Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 1995-ös alapítása óta fontosnak tartja, hogy lobby tevékenysége, kutatásai és rendezvényei mellett a cégeket abban is segítse, hogy megfelelő információt adjon nekik a direktkommunikáció törvényi szabályozásáról. Az elmúlt években az egyes szektorokra tagozataink is alakultak, így az Etikai Kódexünkben minden egyes dm csatornához köthetően kialakítottuk annak saját önszabályozási részét is.

Tartalommarketing tagozat

A tagozat elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a tartalom fontosságára, mely a multinacionális cégeknek és kisvállalkozóknak egyaránt fontos marketing eszköz. A frissen alapult tagozat első feladatai közé tartozott, hogy elkészítse a szakma első hazai kisokosát.

 

 

 

Adatvezérelt technológiák tagozat

Az Adatvezérelt technológia tagozat aktívan részt vesz a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, az adatvezérelt marketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében.

 

 

 

A DIMSZ TÖRTÉNETE

A rendszerváltás előtt nem létezett Magyarországon a direkt marketing, ezért 1994 januárjában néhány direkt marketing területen tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a DM-tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását. Ilyen körülmények között 1995-ben alakult meg a Direkt Marketing Egyesület.

Az indulásnál több célt tűztek ki az alapító tagok, ugyanis a hőskorban virágkorukat élő, és nem tisztességes módszerekkel dolgozó cégektől akarták megkülönböztetni magukat. A Szövetség értékei és feladatai azóta változatlanok, hiszen az elnökség szorosan együttműködve a tagsággal, különböző fórumokon képviseli a szakma érdekeit.

FONTOSABB MÉRFÖLDKÖVEK A SZÖVETSÉG ÉLETÉBEN:

1998 Az Egyesület megszervezi az első DIMAKO konferenciát.

2000 A Direkt Marketing Egyesület helyett a tagság a Direkt Marketing Szövetség név mellett dönt.

2000 Hivatal Pétert a szövetség elnökévé választják.

2000 Az első DM Szeminárium és Workshop megszervezése.

2005 A Szövetség megszervezi az első Golden Dove versenyt és konferenciát, amelynek elődje a DIMAKO konferencia volt.

2006 A Szövetség megszervezi az első direkt marketing ágazati kutatást, a DM Szenzort.

2008 A Szövetség logót és arculatot vált.

2011 Contact Center tagozat alakul.

2012 Vámos-Hegyi Attila az új elnök, Hivatal Péter a Szövetség alelnökeként dolgozik tovább.

2012 Mobilmarketing tagozat alakul.

2012 Direkt és Interaktív Marketing Szövetség néven folytatja működését a DMSZ.

2014 Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozat alakul.

2012 A szövetség elindítja a Tisztelt Vásárló programot.

2013 E-mail marketing tagozat alakul.

2015 20 éves a DIMSZ

2015 Tartalommarketing tagozat alakul.

2016 Adatvezérelt technológiák tagozat alakul.

2019 Elkészítjük a Keresőmarketing kutatást és elindul Bay Áron vezetésével a DIMSZ Keresőmarketing tagozat

2020 – az adatvédelem nemzetközi napján megrendezzük az Adatvezérelt napot

BIZOTTSÁGOK

Felügyelő Bizottság

Dr. Halász Bálint – Bird & Bird, Felügyelő Bizottság elnöke
Bedi Viktor – 123RF Hungary
Mazura Péter – Crome Communication

Etikai Bizottság

Nagy Eszter – Avon, online marketing specialista
Dr. Freidler Gábor – Freidler Ügyvédi Iroda
Dr. Halász Bálint – Knight Bird & Bird Iroda

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

Menü

  • Nyitólap
  • Rólunk
  • Tevékenységek
  • Tagság
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelem
  • About us

Legfrissebb bejegyzés

  • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

    By admin | Comments are Closed

    Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

Címkék

adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

Elérhetőségeink

Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

1036 Budapest, Perc utca 8.

+36 30 588 1344

Lépjen velünk kapcsolatba!

 

© 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English
Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary