Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

TCR kutatást és pályázatot indít az MRSZ

    Home Hírek TCR kutatást és pályázatot indít az MRSZ

    TCR kutatást és pályázatot indít az MRSZ

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 4 április, 2024 | 0

    a társadalmi célú, illetve társadalmi ügyeket támogató, megjelenítő és felkaroló reklámok
    hatásainak feltérképezésére és a legfontosabb ügyek versenyeztetésére –


    A Call to Action projekt célja, hogy több aktivitáson (pl. felmérés, pályázat) keresztül bemutassa a
    legjobb TCR gyakorlatokat és ezáltal a reklámok társadalom egészére gyakorolt jótékony hatását
    demonstrálja. Az első fázisban a Magyar Reklámszövetség és a Sharity Impact a társadalmi célú
    ügyek publikálásának fontosságát, mértékét és hatását a Score Group kutatóintézet segítségével
    egy, a legnagyobb hirdetők reklámszakmai vezetői és az ügynökségek, médiavállalatok döntéshozói
    körében elindított felmérés keretében vizsgálja. A felmérés a hirdetők társadalmi célú vagy
    támogatói tevékenységét vagy a (márkák) gazdasági reklámjaiban megjelenő, közvéleményt pozitív
    módon formáló társadalmi célú információkat közlő hirdetéseit, valamint a jótékonysági (charity)
    aktivitásaikat és azok kommunikációját veszi górcső alá. A kérdőívet (link alább a közleményben)
    április 10. éjfélig lehet kitölteni. A kutatást több hazai nagy hirdető mélyinterjúja fogja teljessé tenni.
    Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, a Call to Action projekt kezdeményezője és vezetője
    hangsúlyozta: „A Reklámszövetség ügyvezetősége egyértelműen úgy érzékeli, hogy az egyre
    tudatosabb (reklám)fogyasztók alapelvárásává vált minden reklámozó felé, – a nagyvállalatoktól
    kezdve a közepes és kisvállalkozások irányába egyaránt – hogy a márkák, cégek felelősen
    viszonyuljanak a körülményekhez (például társadalmi kérdésekhez, klíma ügyekhez stb.). Vagyis egy
    átfogó társadalmilag felelős gondolkodás szemlélettel a kommunikációs magatartás ne csupán a
    cégek társadalmi célú vagy charity aktivitásainak hírverésében mutatkozzon meg, hanem áthassa a
    kereskedelmi (core tevékenységből fakadó) reklámokat is. ” A projekt vezetője hozzátette: „Az
    alaphelyzet feltérképezése (kutatás) után egy társadalmi célú aktivitást és reklámversenyt indítunk útra
    tavasszal a már megvalósult jó gyakorlatokból, illetve egy pályázatot is a kreatív civileknek egy-egy, a
    társadalmi munkát érintő téma mentén.”

    A projekt alaplépéseként – a kommunikációs iparági, szakmai döntéshozók és véleményvezérek, valamint a társ-szakmai szervezetek tagságának körében – lebonyolított kutatás egy „pillanatfelvételt” rögzít és ezzel feltárja a társadalmi célú reklámok hatásairól a legaktívabb hirdetői és ügynökségi kör aktuális véleményét. Egyúttal rávilágít a kommunikációs aktivitások és reklámok jelenleg érzékelhető szemléletformáló hatásának hatékonyságára és rámutat a hiányosságokra is.
    A kutatás (lebonyolítás, elemzés) szakmai partnere a Scores Group. Az online kutatás a kommunikációs iparági döntéshozókat vagy véleményvezéreket célozza az összes társ-szakmai kommunikációs szervezet tagságát megmozgatva. A kérdőív az alábbi linken érhető el és kitöltése kb. 8-10 percet vesz igénybe:
    https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_CTA?uid=MRSZCTA
    Kitöltési határidő: 2024. április 10. éjfél

    A Call to Action kezdeményezés mellé sok neves szakember állt, hogy szakmai grémium tagként támogassa projektet és második fázisban induló pályázatot:

    • Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója
    • Blaskó Nikolett elnök, MAKSZ / az ACG Reklámügynökség tulajdonos-ügyvezetője
    • Baráth Péter, az RTL marketing és kommunikációs igazgatója
    • Dr. Bársony Farkas, Sharity Zrt. társalapító, elnök-vezérigazgató
    • Gulyás János elnök, MRSZ / a Wavemaker Hungary Kft. ügyvezetője
    • Hivatal Péter a DIMSZ alelnöke és az MRSZ elnökségi tagja és az ügyvezetőség tanácsadója
    • Kovács András Péter a Yettel marketing igazgatója
    • Kőszegi András, márkatanácsadó, az OnBrands tulajdonosa
    • Mérő Ádám alelnök, MRSZ / Senior Director, Coca-Cola Company Consumer & Shopper Connection
    • Nagy Bálint az IBS marketingtanszékének vezetője
    • Pőcze Balázs az MRSZ ügyvezetőségi tagja és Mito Creative Zrt. kreatív igazgatója
    No tags.

    Related Posts

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal. A felméréssorozat célja, hogy rendszeresenfeltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetétRead more

    • XII. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat: Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt Iski-Siladi Mária –Read more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Szeptemberben újra Adatvezérelt Nap – ugye találkozunk?

      By admin | Comments are Closed

      Örömmel értesítünk mindenkit, hogy 2024. szeptember 12-én ismét megrendezésre kerül az Adatvezérelt Nap, mely az év egyik legizgalmasabb és leginnovatívabb szakmai eseménye lesz. SAVE THE DATE, hogy le ne maradj!Ezeket az infókat írd be aRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary