Főoldal


Megújult a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség arculata
2017-02-08

A DIMSZ és tagozatainak logója a nemzetközi trendeknek és a szövetség formálódó profiljának megfelelően megújult formát nyert. Az elmúlt időszakban az Adatvezérelt technológiák tagozat megalakításával és az adatközpontú marketing személet képviseletével, népszerűsítésével és oktatásával a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség megalapozta azt a tevékenységet, amely a hazai piac adatvezérelt marketing szövetségévé teszi.

„Szerettük volna az adatvezérelt szemléletet az emblémánkban is tükrözni, ezért úgy alakítottuk át, hogy az adattudomány területén ismert és használt szimbólumokra – adatpontok, szóródási diagramok, klaszterek – is utaljon, ugyanakkor a tagozatok sokszínűségének megjelenítését támogatva dinamikusan bővíthető legyen” – mondta Huszics György, a szövetség elnöke.



Teljes cikk

A mérések szerint az adatvezérelt marketing növeli a hatékonyságot
2017-02-14

A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete 2016-ban harmadik alkalommal, 18 országban végzett kutatást az adatvezérelt marketing és reklám területén. A felméréshez a Direkt és Interaktív Marketing Szövetségen keresztül a magyar piacról idén is érkeztek adatok.

Az egyes országos szakmai szövetségek összefogásával készült világméretű felmérés keretében több mint 3000 kitöltő kiemelte az ügyfélközpontúság és a mérések növekvő jelentőségét. Az Adatvezérelt Marketing és Reklám Globális Áttekintése című tanulmányt a 28 független marketing szövetséget tömörítő globális szervezet (GDMA) a Winterberry Group kutató és tanácsadó céggel közösen készítette.



Teljes cikk

Adatvédelem és sajttermelés a DIMSZ reggeli rendezvényén
2017-01-31

A DIMSZ a 2017. év első üzleti villásreggelijét csütörtökön a Grey Goose étteremben tartottuk. Témáink a hazai sajtkészítés és az őszi Adat- és Fogyasztóvédelmi Szemle eredményei voltak.

A Sajtkészítők Egyesülete részéről érkező előadó, a Bükki Sajt mestere, Sándor Tamás a kisipari termelés nehézségeiről és szépségeiről beszélt, és természetesen kóstolóval egybekötve bemutatta saját sajtháza termékeit. Megtudtuk azt is, hogy az egyesület idei tervei között szerepel az úgynevezett Magyar Sajtút Hálózat projekt kibővítése és kommunikációja. A fejleményekről az érdeklődőket a mi is tájékoztatja majd. A szünet után Dr. Tarján Zoltán, jogi partnerünk, a Knight Bird & Bird Iroda szenior tanácsadója bemutatta Adat- és Fogyasztóvédelmi Szemle módszertanát és céljait, valamit a legutóbbi, a fitnesz szektorban elvégzett vizsgálat eredményeit és tanulságait.


Teljes cikk

Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren