Főoldal    DM hírek
Országos Városmarketing Díj a Magyar Marketing Szövetségtől
2015-03-17 00:00:00

Örömmel tájékoztatjuk, hogy a Magyar Marketing Szövetség megalapította az Országos Városmarketing Díjat, mellyel az előző év szakmailag legjobb városmarketing kampányait, programjait kívánja elismerni a Városmarketing gyémánt védjeggyel. A legtöbb gyémántot összegyűjtött város lesz az év Marketing fővárosa, míg a legtöbb gyémántot gyűjtő megye a „Marketingaktív Megye”.


Teljes cikk

1 milliárd teszt e-mail után lép piacra a MailEngine - Hírlevélküldő rendszert fejlesztett a d-code
2015-03-13 00:00:00

14 évnyi tapasztalat és több mint 1 milliárd e-mail áll a d-code által fejlesztett hírlevélküldő szolgáltatás mögött. A MailEngine, amely eddig a Maxima eDM megoldás technikai hátterét biztosította, március 3-ától elérhető a hirdetők számára is.


Teljes cikk

A reklám szerepe 40 éve és ma
2015-01-21 00:00:00

40 éves a Magyar Reklámszövetség

Budapest, 2015. január 21. - A Magyar Reklámszövetség 40 évvel ezelőtt, 1975 januárjában alakult. A jubileumi alkalomból az MRSZ először adományozott „Tiszteletbeli Örökös Tag" címet, amelyet Dr. Takács Ildikó és Sas István vehetett át. Az ünnepi eseményen Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület főtitkára, az MRSZ egykori alelnöke a szövetség tevékenységének néhány mérföldkövét felelevenítő beszédében hangsúlyozta, hogy a szövetség múltja tulajdonképpen a mai Reklámszövetség alapértékeit határozza meg. Hivatal Péter, az MRSZ alelnöke mutatta be a szövetség legújabb, a reklámpiac mai összetett helyzetét felmérő szakmai tanulmányát. Urbán Zsolt, az MRSZ elnöke felvázolta a szövetség jövőképét, amelyben a média piac működésének alapvető feltételeiként a kiszámíthatóságot, az önszabályozást és a párbeszédet emelte ki.


Teljes cikk

Call centerben dolgozni: ugródeszka vagy valódi karrierlehetőség?
2015-01-14 00:00:00

Az ügyfélélmény a telefonos ügyfélszolgálatot biztosító vállalatoknál is egyre fontosabb, már nem „menő” a morózus, unott hangú ügyfélszolgálatos. A hívó fél elégedettségét egyre több helyen mérik, a beszélgetéseket rögzítik, a megváltozott igényekhez a contact centereknek is alkalmazkodniuk kell. A telefonos ügyfélszolgálatok munkatársainak elsődleges munkaeszközük a hangjuk, így nem véletlenül tart számukra minden évben hangszépségversenyt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A kétszeres nyertes Lendvai Nikolettát, a Magyar Telekom munkatársát és a szövetség Contact Center tagozat elnökét, Kovácsházy Dénest kérdezte a HR Portál.


Teljes cikk

A hatékony e-mail marketing titkai – Adatvédelem II. rész
2014-12-11 00:00:00

A Márkamonitor és DIMSZ E-mail marketing tagozatának kerekasztal-beszélgetésének aktuális témája ezúttal az adatvédelem. Ebben segítségünkre volt a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozatának szakértői.

Teljes cikk


<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren