Főoldal    DM hírek
I. Call Center Akadémia – A konkrét megoldások napja
2013-03-18 00:00:00

2013. február 26-án indult útjára Call Center Akadémia (CCA) rendezvénysorozatunk, amely egy szakmai fórum call center szakemberek számára. Az eseménynek az Expo Hotel elegáns konferencia terme adott otthont, ahol a színvonalas előadásokat kötetlen beszélgetés váltotta fel. A CCA egy új kezdeményezés, így különösen fontos volt számunka résztvevőink visszajelzése.

Teljes cikk


A MAKSZ az MLBKT Beszerzési Vezetők Klubja támogatásával továbbfejlesztett Részvételi és Eljárási Útmutatót dolgozott ki
2013-03-13 00:00:00

Budapest, 2012. szeptember 19. – Megszületett a MAKSZ kezdeményezésének Beszerzési Vezetők Klubja által is támogatott eredménye, a Részvételi és Eljárási Útmutató továbbfejlesztett, a megbízói oldal tenderezési eljárásaihoz illeszkedő változata. A két szervezet célja a versenytárgyalási folyamatok átláthatóságának, valamint hatékonyságának javítása.


Teljes cikk

Mobil marketing díjak 2012
2013-02-13 00:00:00

Ismét kiosztásra kerültek a Mobil Marketer szakportál által meghirdetett, legnagyobb hagyománnyal rendelkező mobilmarketing elismerések. 2012-ben az év legfontosabb mobilmarketing díját, a legjobb marketing programért járó díjat a Starbucks nyerte.


Teljes cikk

Fordulóponthoz értek a cloud (felhő) contact centerek?
2013-02-13 00:00:00

Ezt a kérdést teszi fel az alábbi blog bejegyzésben Jonty Pearce, a legismertebb brit Contact Center magazin, a Call Center Helper szerkesztője.


Teljes cikk


Social media és contact centerek
2013-02-13 00:00:00

Az angliai Contact Babel szerint a döntéshozók (megkérdezettek 28%-a) továbbra is kivárnak a social media kommonikáció contact centerekbe történő integrálásával.

Teljes cikk


<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 >>
Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren