Főoldal    Események
IDC CRM & CEM Konferencia
2013-01-16 15:12:19

Egyre több magyar szervezet ismeri fel az ügyfélkezelés stratégiai fontosságát. Az ügyfelek felé forduló szervezet megvalósításának célja egyre inkább beépült a magyar szervezeti kultúrába. A gyakorlati megvalósítás sem maradt el: a CRM beruházások és fejlesztések a szorosabb informatikai költségvetések idejében is folytatódtak. Számos szervezetnél már rendelkezésre áll, az ügyfelek megismeréséhez, viselkedésük megértéséhez, értékük megállapításához és kiszolgálásukhoz szükséges információ és informatikai támogatás. A közepes méretű szervezetek és az állami szektor, a piac második hullámában, szintén ebbe az irányba fejlesztenek.

Részletek


VI. Nemzetközi Szolgáltatóipari és Outsourcing Konferencia
2012-11-27 09:31:43

Szeretettel várjuk december 6-án, partnerünk, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség találkozóján. DIMSZ-tagoknak HOA tagi kedvezménnyel!

 

Részletek


DM Agytágító – 2 nap, 20 szakember, networking és esettanulmányok
2012-11-05 15:18:59

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség november 15-16. között ismét megszervezi DM Agytágító szemináriumát, a kétnapos képzés során a direktkommunikáció minden területével megismerkedhetnek a résztvevők. A szabályozási kérdések mellett a b2b és lakossági adatbázisokról, a mobil- és email marketing trendjeiről, a direct mail jövőjéről, a működő CRM modellekről és a hatékony telesales praktikákról oktatnak a neves előadók.
Az idei év egyik újdonsága, hogy 5 perces esettanulmányok során az elmúlt évek Golden Dove-nyertes kampányaival ismerkedhetnek meg a résztvevők. Az első nap zárásaként pedig Viniczai Dóra, ügynökségi HR tanácsadó ad tippeket arról, hogy marketingkommunikációs területen miként adjuk el magunkat és milyen munkatársat alkalmazzunk.

Részletes program és regisztráció:

http://dmagytagito.dimsz.hu/index.php

Részletek


IDC Vállalati Mobilitási Konferencia 2012
2012-10-25 10:29:42

A vállalati IT-vezetőknek nincs könnyű dolguk a mobil stratégia kidolgozásakor. Védeniük kell a céges adatokat, ugyanakkor a felhasználók saját eszközeinek támogatását is egyre inkább elvárják tőlük. Persze a mobilitási stratégia nem csupán a kockázatok enyhítéséről és a támogatási költségekről szól. Minden vállalatnak meg kell határoznia a mobilitástól várható előnyöket is. Az IDC Mobility Series az egyenlet összes tényezőjét figyelembe veszi: a buktatókat, a költségeket csakúgy, mint a mobilitás segítségével kialakítható együttműködő, hatékony, integrált szervezetet.

Részletek


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren