Főoldal
XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia
2016-04-18 00:00:00

A DIMSZ a társszervezője a XII. Országos Ügyfélszolgálati Konferenciának, melyre 2016. május 18-20. között kerül sor a visegrádi négycsillagos Hotel Silvanusban. A konferencián a DIMSZ Adatvédelm és adatbiztonsági tagozatának elnöke, dr. Freidler Gábor adatvédelmi kérdésekről tart előadást.

Idén tizenkettedik alkalommal, 2016. május 18-20. között rendezik meg az Országos Ügyfélszolgálati Konferenciát, mely az ügyfélszolgálati, call és contact center képviselőinek szakmai találkozója, networking fóruma. DIMSZ tagok 15%-os  kedvezménnyel vehetnek részt a konferecián.

A rendezvényen közel 20 szakmai előadás hallhatnak az érdeklődök. Az eddigi visszajelzések alapján több mint 130 ügyfélszolgálati vezető és szakértő részvételére számítanak.

A DIMSZ-től dr. Freidler Gábor tagozati elnök tart adatvédelmi előadást a direkt marketing levelek körüli szabályozásról.  A konferencia kiemelt előadója Kemény Dénes, a háromszoros olimpiai bajnok magyar vízilabda válogatott volt edzője, az MVLSZ elnöke. A háromszoros olimpiai bajnok vízilabda válogatott volt szövetségi kapitánya a konferencia résztvevőivel osztja meg tapasztalatait és ad tippeket arra, hogyan lehetünk az ügyfélszolgálat bajnokai. Kun Zoltán, a Vienna Life értékesítési igazgatója az ügyfélélmény és a megbízható brand közötti kapcsolatról beszél előadásában.

Galambos Ágnes, a Krauthammer Kft. ügyvezető igazgatója a gamification call centerben betöltött szerepéről beszél.

A további előadások a HR, ügyfélszolgálati trendek, innováció és szabályozás témakörök köré szerveződnek. A részletes program ide kattintva töltheti le:(www.uszkonferencia.hu)

Három ok, hogy ne hiányozzon a rendezvényről!
1. Rendkívül sikeres és teltházas ügyfélszolgálati konferenciát tartottak 2015 novemberében is, eddig 11 sikeres konferencia van a hátuk mögött!
2. Hiánypótló, ez az egyetlen ügyfélszolgálati konferencia, ahol az ország ügyfélszolgálati vezetői találkozhatnak az állami és versenyszférából egyaránt.
3. A magas szakmai színvonal a garanciája annak, hogy a résztvevők professzionális és networking téren is gazdagabban térhetnek haza rendezvényükről.

És plusz egy ok
A konferencia szponzori és támogatói köre jelentősen bővült, nekik köszönhetően közel önköltségi áron tudják biztosítani a részvételt. A DIMSZ tagok 15 százalékos kedvezménnyel vehetnek részt a konferencián.
Árakról és szponzori csomagokról Dorogi Kitti konferenciaszervező ad bővebb információt a dorogi.kitti@uszkonferencia.hu email címen.

További információk:
Találkozzunk május 18-án, Visegrádon!


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren