Főoldal
Ismét felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
2016-08-09 00:00:00

Az előző évekhez hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is szerepet vállal az adatvezérelt marketing szakterületet felmérő, 27 országra kiterjedő kutatás magyarországi adatgyűjtésében. A „Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising” tavalyi eredményei alapján rendkívüli sebességgel fejlődik ez a terület, ezért is tarjuk fontosnak, hogy a változásokat, trendeket, hazai és nemzetközi viszonylatban első kézből láthassuk és oszthassuk meg az érdeklődőkkel.


A kutatás az alábbi fő területeket vizsgálja:
• Az adatvezérelt marketing aránya a marketing piacon belül
• A különböző csatornákra szánt költségek aránya
• Az adatvezérelt marketing tudatosságának szintjei régiók és országok szerint
• A következő év meghatározó adatvezérelt marketing trendjei
• A különböző országok és régiók hasonló, illetve eltérő adatvezérelt marketing eszközei

Kérjük, szánjon 10 percet az angol nyelvű kérdőív kitöltésére, ezzel is segítve munkánkat! A kérdőívet az alább linkről érheti el: Global DMA survey
A kitöltők  a “The Global Review of Data-Driven Marketing & Advertising” tanulmány ingyenes példányát kapják meg, előre láthatóan decemberben.
The dial is vibrant and free of radium burn and hublot replica that i don’t doubt the stated original condition. The mixture of cream dial, red inner scale, and tag heuer replica watches blue hands produce the perfect accent of color while still retaining subtle class.


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren