Főoldal
DM Szenzor ágazati kutatás
2012-02-27 12:46:42

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éves ágazati kutatása a hazai direkt marketing szektor méretét méri fel, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét. A DM Szenzor számait március elején jelentik be több társszervezet eredményeivel közösen.

Az idei év egyik legfontosabb változása, hogy az adatbázis menedzsment költései nagyot nőttek, ez a tendencia pedig mutatja a nemzetközi marketingkommunikációs piac új irányait, az adatvezérelt marketing felé való fordulást és az adat analitikák használatát.

DM ágazati kutatás 2016

DM ágazati kutatás 2015
DM ágazati kutatás 2013

DM ágazati kutatás 2011/2012

DM ágazati kutatás 2010

DM ágazati kutatás 2009


DM ágazati kutatás 2008

DM analízis 2007


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren