Főoldal
Email marketing
2013-06-18 15:14:47

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Email marketing tagozata kézbesítési, megnyitási, leiratkozási és visszapattanási arányokat vizsgált saját gyűjtésű adatbázisra kiküldött email kampányok esetén. A tagozat fontosnak tartotta a benchmark létrehozását, hogy az ügynökségi és a hirdetői oldal is objektív számokat kapjon az eredmények méréséhez.

Az email marketing hatékonysága több tényezőtől függ, köztük a technikai paraméterektől, a szektor sajátosságaitól, az ajánlat specifikusságától, az adatbázis minőségétől és legfőképpen attól, hogy az érdeklődési körnek megfelelő ajánlatot küldtünk-e a címzettnek. Ezek a szempontok mind alakíthatják az email marketing eredményességi mutatóit, de a középértékek az alábbiak szerint alakulhatnak:

Kézbesítési arány: 96,7 %
Megnyitási arány: 25,4 %
Átkattintási arány: 5, 0%
Leiratkozási arány: 0,4 %

A DIMSZ a jövőben szeretné megismételni a benchmarkot, hogy a piac számára képet adjon a trendekről, a fogyasztói szokások változásáról és az adatbázis marketing irányairól.

Vissza a kutatáshoz >>


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren