Főoldal
Adatvezérelt technológiák tagozat

Bemutatkozás

Az Adatvezérelt technológia tagozat aktívan részt vesz a piac tájékoztatásában, edukálásában, sztenderdek, módszerek, technikák meghonosításában, az adatvezérelt marketing szolgáltatások megerősítésében, a szolgáltatók érdekeinek képviseletében. 

A Global DMA 17 résztvevő országban az adatvezérelt marketingről tavaly második alkalommal végzett felmérése kiemelte az ügyfélközpontúság és az adatkezelés növekvő jelentőségét: 81,3%-ban azt jelezték, hogy az adatvezérelt marketing fontos a tevékenységükben. Az Adatvezérelt Marketing és Reklám Globális Áttekintése című tanulmány többek között arra az eredményre jutott, hogy a piaci szereplők túlnyomó része magabiztos az adatvezérelt marketing és reklámozás jövőbeli növekedésével kapcsolatban, és több mint a fele növelte is az erre szánt kiadásait.

A hazai piac a nemzetközitől szemléletében nem, sokkal inkább lehetőségeiben különbözik.  A fogyasztóközpontú kommunikáció szükségessége vitán felül áll, a kellékek sorba rendezésénél azonban a szaktudás és technológia fontossága magasabb értékkel szerepel a hazai szakértők esetében, tehát a legjelentősebb kihívásokat ezek a területek jelentik számukra. Mindezek mellett biztosak lehetünk benne, hogy ezek legfeljebb lassíthatják, de nem állíthatják meg az adatvezérelt technológiák használatának irányába mutató változási folyamatot.

A tagozat elnöke: Szávuly Krisztián (Microsoft Magyarország Kft.)

Kapcsolattartó: Lugosi Boglárka (főtitkár DIMSZ)


Résztvevő cégek listája

  • Crane
  • Magyar Posta
  • ReachMedia
  • MULTICOM Kommunikációs Ügynökség (MULTICOM Contact Kft.)
  • Magyar Telekom Nyrt.
  • Microsoft Magyarország Kft.
  • KutatóCentrum
  • Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Távközlési és Médiainformatikai Tanszék


Mi várja a tagokat?

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz.

Szakmai szótár
acquisition programmes - ügyféltoborzó kampányok

affinity marketing - affinitás marketing

after-sales service - vásárlás utáni szolgáltatás

bound-in inserts - befűzött mellékletek

branding - márkaépítés


Teljes cikk



Kövessen minket a Facebookon
Kövessen minket a Twitteren