Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Kik voltak a leghatékonyabbak a nemzetközi és a hazai szintéren?

    Home Hírek Kik voltak a leghatékonyabbak a nemzetközi és a hazai szintéren?
    Effie 2020

    Kik voltak a leghatékonyabbak a nemzetközi és a hazai szintéren?

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 12 június, 2020 | 0

    Az Effie Index 2020 Globális Hatékonysági Rangsorában újra az élen az Unilever, a Coca-Cola, a WPP, a McCann Worldgroup. A független ügynökségek toplistáján az ACG ismét a globális top10-ben
    A hazai Effie ranglistán a Megbízók között a Vodafone Magyarország, ügynökségi részről az ACG bizonyult a leghatékonyabbnak

    Az Effie Worldwide 10. alkalommal adta ki az Effie Index-et (effieindex.com) éves összeállítást, amely az előző év leghatékonyabbnak bizonyult marketing aktivitásait felmutató vállalatok világszerte elismert globális rangsora.

    A marketing hatékonysága fontosabb, mint valaha, különösen a gazdasági bizonytalanság idején. Az Index nagyszerű példákat mutat be és felhívja a figyelmet azokra a vállalatokra, amelyek kiváló szakmai teljesítményükkel vívták ki ezt az egyedülálló, rangos elismerést.
    A 2020-as Effie Index rangsorban több mint 4000 döntőbe jutott versenyző teljesítménye tükröződik vissza, akik a 2019-ben világszerte megrendezett Effie hatékonysági versenyeken – egy globális, négy regionális és 46 nemzeti versenyen – kiemelkedő eredményeket értek el.
    Minden, az Effie Indexben és a hazai rangsorban szereplő márka és vállalat szigorú zsűrizési rendszer folyamán kapott értékelést esettanulmányaikra a jelentős számú szakértő iparági bírák részéről, akik megvizsgálták a pályaművek stratégiai kommunikációs kihívásait, céljait, az ötletet, az ötlet kreatív megvalósítását és – amitől Effie az Effie – az elért kimagasló eredményeket.

    Nemzetközi top 5:

    • Leghatékonyabb Megbízók: Unilever, The Coca-Cola Company, Nestlé, AB InBev, PepsiCo
    • Leghatékonyabb Márkák: Coca-Cola, McDonald’s, KFC, Vodafone, IKEA
    • Leghatékonyabb Ügynökségi holding társaságok: WPP, Omnicom, IPG, Publicis Groupe, Dentsu
    • Leghatékonyabb Ügynökségi hálózatok: McCann Worldgroup, Ogilvy, BBDO Worldwide, DDB Worldwide, TBWA\Worldwide
    • Leghatékonyabb Ügynökségi irodák: FP7 McCann Dubai, Ogilvy Mumbai, McCann Worldgroup India (New Delhi), Sancho BBDO (Bogotá), Banda és DDB Colombia
    • Leghatékonyabb Független ügynökségek: Banda, Dejavu, The Womb Communications, DON Buenos Aires, Zavalita Brand Building

    Európai rangsor:

    PepsiCo (marketer), Vodafone (brand), WPP (agency holding group), McCann Worldgroup (agency network), Banda – Kiev, Ukraine (agency office and independent agency).

    Teljes rangsor: effieindex.com

    A 2019-ben megtartott Effie Awards Hungary versenyen született eredmények alapján, az Effie Index szempontrendszerét és elérhető pontszámait alkalmazva a leghatékonyabb hazai iparági szereplők rangsorában a Megbízók toplistáján a Vodafone Magyarország, az Ügynökségi toplistán az ACG végzett az élen, az ügynökségi hálózatok között a Publicis bizonyult a legjobbnak.

    A magyar top3

    • Leghatékonyabb megbízók: Vodafone Magyarország, Heineken Hungária Sörgyárak, Telenor Magyarország
    • Leghatékonyabb ügynökségek: ACG, Publicis, HPS
    • Leghatékonyabb network ügynökségek: Publicis, Wavemaker Hungary, Isobar Budapest
    • Leghatékonyabb független ügynökségek: ACG, HPS, Uniomedia, Artificial Group (utóbbi kettő egyenlő pontszámmal)

    Az elért kimagasló teljesítményekhez örömmel gratulálnak a verseny hazai szervezői és köszönik a hatékonyság iránti fokozott elkötelezettséget. A szervezők Effie Awards Hungary 2020 megrendezésével kapcsolatos döntéshozatala folyamatban van

    További információ:
    http://www.effie.hu

    effie, iaa, maksz

    Related Posts

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal. A felméréssorozat célja, hogy rendszeresenfeltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetétRead more

    • XII. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat: Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt Iski-Siladi Mária –Read more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Szeptemberben újra Adatvezérelt Nap – ugye találkozunk?

      By admin | Comments are Closed

      Örömmel értesítünk mindenkit, hogy 2024. szeptember 12-én ismét megrendezésre kerül az Adatvezérelt Nap, mely az év egyik legizgalmasabb és leginnovatívabb szakmai eseménye lesz. SAVE THE DATE, hogy le ne maradj!Ezeket az infókat írd be aRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary