Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

4. MRSZ Barométer kutatás

    Home Hírek 4. MRSZ Barométer kutatás

    4. MRSZ Barométer kutatás

    By admin | Hírek, Kutatások, benchmarkok | Comments are Closed | 8 november, 2021 | 0

    Frissítés: 2022. január 21-ig meghosszabbított határidő!

    A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a 4. alkalommal készíti el MRSZ Barométer kutatást, ezúttal megújult tartalommal. Az elkészült korábbi három hiánypótló kutatás pozitív fogadtatása és sikere arra sarkalta az MRSZ-t és a Scores Group kutatóintézetet, hogy egy kicsit átdolgozva, de továbbra is folytassa a megkezdett MRSZ Barométer kutatássorozatot. A legjelentősebb változás, hogy a kutatás nem kizárólag a világjárvány piaci hatására fókuszál, hanem a hazai reklámipart ért külső/belső hatások összességét veszi górcső alá. Szeretnénk felkérni benneteket, hogy ismét vegyetek részt a felmérésben, válaszaitokkal segítve a kutatás sikerességét, ezen keresztül pedig a kommunikációs / reklámszakma egészét. (A kérdőív kitöltése kb. 5 percet vesz igénybe.) 

    A kérdőívet az alábbi linken érhetitek el, a kitöltést 2022. január 21-ig kérjük: 

    https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_4_2021?uid=MRSZ202111

    Háttér: 

    Az MRSZ Barométer kutatássorozatot a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet eredetileg a Covid-19 világméretű járvány reklámiparra gyakorolt hatásának vizsgálatára indította el. A korábbi kutatások 2020. májusban, 2020. augusztus-szeptemberben, illetve 2021. február-márciusban zajlottak. (Ezek eredményeit megtaláljátok a honlapunkon is a www.mrsz.hu/kutatas menüpont alatt.) 

    covid-19, kutatás, mrsz

    Related Posts

    • Kutatás 2023

      Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

      By admin | Comments are Closed

      Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) végzett közös kutatásunkból, amit a hazai internetezők körében végeztünk. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.

    • Szabó László Zsolt - NMHH

      Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

      By admin | Comments are Closed

      Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZRead more

    • Stéger Anett és Huszics György

      A magyar lakosság több mint 80%a vesz részt benne, genderfüggetlen és covidálló.

      By admin | Comments are Closed

      Elkészült a DIMSZ Az Adatvezérelt Marketing Szövetség kutatása a hűség- és kedvezményprogramokról.

    • kockázatkezelés kutatás

      Kockázatkezelés Kutatás 2022

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Kockázatkezelés kutatás 2022 – kitölthető kérdőív

    • Kommunikációs torta 2020

      Reklámköltés 2020 – Média- és Kommunikációs torták

      By admin | Comments are Closed

      A 2020 Médiatorta (ex-reklámtorta) 240 Mrd Ft, 2,8 %-kal kevesebb a korábbi esztendőhöz képest. A tavalyi évi Kommunikációs torta 401,9 Mrd Ft, azaz 15,8 %-kal kissebb a 2019-es mérethez viszonyítva. A csökkenés mértéke mindkét tortában roppant nagy amplitúdtóval mozog a különböző területeken (-2,9 és -80% között), reprezentálva ezzel a kommunikációs iparág széles és különböző spektrumának közös- és eltérő nehézségeit is. A kommunikációs iparág volumenjeinek csökkenését, az előző évek növekvő tendenciájával szemben egyértelműen a koronavíros okozta gazdasági válság hatásai generálták. A megtorpanás mértékét tavaly egyes szegmenseknél (1) csillapította a globális platformoknál realizálódó digitális reklámköltések népszerűsége (2) és időszakosan tompította néhány terület meghatározott piaci szereplők felé áramló állami reklámköltések 2020-as növekvő volumene. (3) Az állami költéseken túl, a kormányzat egyes intézkedései is segítették bizonyos területek, iparági szereplők teljesítményét. Összességében a kommunikációs szakma minden területéről elmondható, hogy tartalékait mozgósítva és kreatív innovációkkal próbálta fenntartani vállalkozásásait.

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary