Frissítés: 2022. január 21-ig meghosszabbított határidő!
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a 4. alkalommal készíti el MRSZ Barométer kutatást, ezúttal megújult tartalommal. Az elkészült korábbi három hiánypótló kutatás pozitív fogadtatása és sikere arra sarkalta az MRSZ-t és a Scores Group kutatóintézetet, hogy egy kicsit átdolgozva, de továbbra is folytassa a megkezdett MRSZ Barométer kutatássorozatot. A legjelentősebb változás, hogy a kutatás nem kizárólag a világjárvány piaci hatására fókuszál, hanem a hazai reklámipart ért külső/belső hatások összességét veszi górcső alá. Szeretnénk felkérni benneteket, hogy ismét vegyetek részt a felmérésben, válaszaitokkal segítve a kutatás sikerességét, ezen keresztül pedig a kommunikációs / reklámszakma egészét. (A kérdőív kitöltése kb. 5 percet vesz igénybe.)
A kérdőívet az alábbi linken érhetitek el, a kitöltést 2022. január 21-ig kérjük:
https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_4_2021?uid=MRSZ202111
Háttér:
Az MRSZ Barométer kutatássorozatot a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet eredetileg a Covid-19 világméretű járvány reklámiparra gyakorolt hatásának vizsgálatára indította el. A korábbi kutatások 2020. májusban, 2020. augusztus-szeptemberben, illetve 2021. február-márciusban zajlottak. (Ezek eredményeit megtaláljátok a honlapunkon is a www.mrsz.hu/kutatas menüpont alatt.)