A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata az E.ON és a MULTICOM támogatásával hetedik alkalommal is megrendezi immár hagyományos Call Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre október 9. kedd 12 óráig várják minden telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó kolléga jelentkezését, aki úgy érzi, jó eséllyel indul az idei legszebb hangú női vagy férfi ügyfélszolgálatos címéért akár a közönségszavazáson, akár a szakmai zsűri előtt.
A 2012-ben életre hívott verseny célja, hogy az ügyfélszolgálatokat ne csak az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kössék össze az emberek. A kezdeményezést nem várt sikert aratott: már az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig közel kétszázan szerették volna elnyerni a díjat.
Az előző évekhez hasonlóan egy szervezői előzsűri választja ki a döntősöket, a döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatos hanganyaga a Kreatívra kerül ki jövő hét közepén. Innentől a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb hangú női és férfi call centerese.
A szavazást október 15-én zárjuk le, az egyes kategóriák győzteseit pedig október 17-én, a XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia esti eredményhirdető gáláján hirdetik ki, és a szakmai elismerésen túl értékes jutalmakkal jutalmazzák. Az idei megmérettetésre a Bátor Tábor küldetését kell az hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez, a pontos szöveg megtalálható az esemény microsite-ján.
A közönségszavazás mellett egy szakmai zsűri is lesz, akik szintén kiválasztanak egy győztest. A zsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese, Kovácsházy Dénes, a MULTICOM ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke;
Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja.
Az eredményhirdetésnek helyszínt adó XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia idén október 17-19. között lesz Tapolcán. A szakmai program középpontjában az ember és a gépek ellentéte áll. Esettanulmányok, gondolatébresztő előadások, beszélgetések várják a szakmát, cégvezetőket, szakértőket, az ügyfélkérdésben érintett vállalatok képviselőit. Az előadók között lesz a teljesség igénye nélkül: Jakupcsek Gabriella, Fenyő Iván, dr. Kürti Sándor, Hlatky-Schlichter Hubert, dr. Domokos Márton, Jókuti András. A konferenciára a DIMSZ tagok kedvezménnyel regisztrálhatnak!
Legfontosabb dátumok
Nevezési időszak vége: 2018. október 9. kedd, 12:00
Közönségszavazás és döntőzsűrizés vége: 2018. október 15.
Eredményhirdetés: 2018. október 17.