Hetedik alkalommal rendezte meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) a legszebb hangú ügyfélszolgálatosokat elismerő Contact Center Hangszépségversenyt. A DIMSZ partnere a Kreatív és XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia volt, az esemény támogatói az E.ON és Multicom voltak.
Több mint tizenötezer szavazat alapján a legszebb hangúaknak bizonyultak:
A női győztesek:
1. Lendvai Nikoletta – Magyar Telekom
2. Darvas Viktória Éva – UPC
3. Pálvölgyi Edit – K&H Bank
A férfi győztesek:
1. Bendik Zsolt – Raiffeisen Bank
2. Voltárniszt Ferenc – Telenor
3. Kozák Gergely Zoltán – CIB24
Az eredményeket a Tapolcán tartott 3 napos XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia esti gálavacsoráján hirdették ki. A szakmai elismerésen túl a nyertesek egy-egy két főre szóló noszvaji Nomád Hotel Glamping-hétvégével, a második helyezettek a két főre szóló Hydrus ajándékutalvánnyal, míg a harmadik helyen végzettek Kreatív előfizetéssel lettek gazdagabbak.
A szövetség november közepén hívja újra össze az ügyfélszolgálati szakma képviselőit, ahol beszámol a DIMSZ Contact Center tagozat munkájáról (lobbi, kutatások, oktatás, utánpótlás) és ahol a nyertesek és a shortlistesek átvehetik díjaikat, oklevelüket. A rendezvény Budapesten lesz és ingyenes.
További információ és részletek hamarosan a Hangszépségverseny Facebook oldalán.