Jogosan merülhet fel a kérdés: “Egy újabb konferencia digitális marketing témában?” Igen, a Cube Conf egy teljesen új, az online marketing specifikus területeire fókuszáló konferencia, ahol a hangsúlyt a kimagasló szakmai tartalomra helyezik a szervezők.
A konferencia megálmodói számos hazai és nemzetközi konferencián voltak jelen az elmúlt években, sok esetben nem csupán résztvevőként, hanem előadóként is. 2018-ban úgy döntöttek, hogy a piacon tapasztalt hiányt betölthetné egy új, a korábbiaktól eltérő koncepcióra épülő esemény.
Így született meg a Digital Cube Conf ötlete, egy 2 napos konferencia, amely az online marketing három részterületét dolgozza fel: analitika, PPC és keresőoptimalizálás.
A konferencia megálmodói és szervezői: Bay Áron, Geiger Tamás és Papp Gábor.
A Digital Cube Conf nemcsak a témaválasztásban, hanem a formátumban és a megvalósításban is új elemeket hoz a hazai konferenciák világába:
-
minden előadónak tiszteletdíjat adnak, cserébe elvárják, hogy az előadóink egyedi és sales mentes tartalommal érkezzenek, amit 2019-ben más szakmai eseményen ebben a formában nem adnak elő
-
minden előadót segítenek a felkészülésben szakmailag és előadástechnikailag is az első perctől kezdve: az összes előadást annak minden fázisában véleményezik és kizárólag magas színvonalú prezentáció kerülhet a konferencia színpadára
-
nettó 40 perces előadásokban fejtheti ki minden előadó a témáját
-
az előadások egy teremben zajlanak, egyetlen érdekes előadást sem kell kihagyni egy másikért cserébe
-
a konferencia napot egy workshop nap követi május 24-én pénteken, ahol a 3 fő témát még mélyebben meg tudják ismerni a résztvevők (haladó Google Analytics – Bay Áron, haladó Google Ads – Buru Ferenc, haladó SEO – Papp Gábor és Google Tag Manager – Geiger Tamás)
A konferencia nap agendája:
2019. május 23. (csütörtök)
9:00-9:15 Keynote
9:15-10:00 dr. Teker Orsolya (Liftup) // Adatvédelmi kihívások PPC-menedzsment során
10:00-10:45 Szabó László (Growww Digital) // Hogy néz ki egy jól beállított Google és Facebook Ads fiók
10:45-11:30 Szoboszlai Adrienn (HD Marketing) // Közönség stratégiák
11:30-12:15 Sólyom Balázs (UPC) // Adatvezérelt online ökoszisztéma
12:15-13:15 Ebéd
13:15-14:00 Erőss Csaba (Café Communications) // Az attribúció az új tinédzser szex
14:00-14:45 Klausz Melinda (kozossegi-media.com) // Így mérj, hogy többet érj!
14:45-15:30 Sallai Dani (Brokerchooser) // Featured snippet optimalizálás
15:30-15:45 Szünet
15:45-16:30 Nagy Gábor (BP Digital) // Miért esett a weboldalam forgalma?
16:30-17:15 Papp Gábor (The Pitch) // “SEO reverse engineering”, avagy hogyan fejtsd vissza bármilyen cég SEO eredményeit?!
17:15-17:30 Zárás
Jegyárak és vásárlás a konferencia weboldalán: https://digitalcubeconf.com/