A szövegírásra specializálódott ügynökségek között piacvezető Kreatív Kontroll új arculatra vált, megújítja 3 és fél éve üzemelő online e-learning rendszerét és marketingvezetőt cserél. A változások megtekinthetők a kreativkontroll.hu oldalon.
A fejlesztés oka a missziójukból következő vállalás: elhatározták, hogy a következő 3 évben 1000 marketingszakembernek és vállalkozónak segítenek abban, hogy marketingeredményeiket megduplázzák. (Elsősorban online marketing és reklámszövegírási eredmények fejlesztésében tudnak segíteni, ezen belül pedig a tanulóra bízzák a konkrét cél meghatározását.)
Az ügynökség missziója változatlanul a hazai marketingszakma folyamatos fejlesztése – ezért az utóbbi években az induláskor meglévő marketingkivitelezői üzletáguk mellé kiadói üzletágat építettek, ennek része volt a 732 szakmai anyagot felvonultató e-learning rendszerük (melyre több száz cég és marketingszakember fizetett elő).
A mostani fejlesztés célja, hogy az arculat és a kiadói üzletág egyaránt letisztuljon. A kreativkontroll.hu oldalon a korábbi e-learning rendszerük új dizájnja fogad, az előfizetői csomagokat bővítették és tréningüzletágukat is bevonták alá. Az előfizetőket egy játékosított rendszer segíti, mely folyamatosan jelzi a már feldolgozott, illetve a még feldolgozandó anyagokat – kihívásuk volt, hogy a 732 anyag és a több ezer poszt (egy belső csoportban) a feldolgozhatóság határát súrolja, a gamification és a UX-fejlesztések ezt hivatottak megoldani.
Az átalakulást vezetőségi változások is megerősítik. Vavrek Balázs a korábban betöltetlen kreatívigazgatói pozíciót alakítja ki, majd tölti be, marketingvezetői helyét Ungvári Péter veszi át.