Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

VIII. Contact Center Hangszépségverseny

    Home Egyéb VIII. Contact Center Hangszépségverseny

    VIII. Contact Center Hangszépségverseny

    By admin | Egyéb, Események, Hírek | Comments are Closed | 29 augusztus, 2019 | 0
    Az ügyfélszolgálatokat gyakran az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kötjük össze. Kevésbé értékeljük azokat a contact centeres kollégákat, akiket 24 órában bármilyen kérdéssel kereshetünk. Segítőkészségük és kedves hangjuk azonban több figyelmet és elismerést érdemelne. Ezért hívtunk életre egy kezdeményezést, mely az ügyfélszolgálatos munkatársakat, a mindennapi hősöket ünnepli – azokat, akiket bármikor hívhatunk, legyen szó hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségversennyel egy hagyományt kívántunk elindítani, amikor 2012-ben első alkalommal meghirdettük. A kezdeményezést nem várt sikert aratott: már az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig már több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját, akikre közel 15.000 szavazat érkezett. Az VIII. Hangszépségverseny az Magyar Posta és a MULTICOM támogatásával és a Kreatív segítségével jöhetett létre és együttműködésben a 20. Internet Hungary – Legjobb ügyfélszolgálat pályázatával.

    A nevezéseket előreláthatólag 2019. október 7-ig várjuk és ez továbbra is ingyenes. Idén is egy szervezői zsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntőzsűrizést előreláthatólag október közepén zárjuk le, ezt követően a Kreatív felületén 1 hétig lesz lehetősége a közönségnek a hangokat meghallgatni és szavazataikat leadni. A győzteseket pedig november 6-án, Balatonalmádiban az Contact ügyfélszolgálati konferencia díjátadó gáláján hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül a nyerteseket konferenciameghívóval és értékes nyereményekkel is jutalmazzunk. Az idei megmérettetésre a megadott idézetet kell hanganyagként rögzíteni és emailben ([email protected]) beküldeni a nevezéshez*.

    Az esemény weboldalát is frissítjük, de a friss információk a verseny facebook oldalán találhatóak.

    No tags.

    Related Posts

    • White Square conference 2020

      White Square, Minszk – konferenciaajánló

      By admin | Comments are Closed

      Új lehetőség! A kialakult helyzetre való tekintettel a szervezők nevezési díj nélkül várják a Change for Good kategóriába a járvánnyal kapcsolatos kampányokat. Frissítés2: az esemény új dátuma: 2020 június 24-26. Frissítés: az eseményt a koronavírusraRead more

    • Adatvezérelt nap - data-driven day

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2020 – beszámoló

      By admin | Comments are Closed

      Ki a felelős a személyes adataim biztonságáért? Adatvezérelt Napot tartott a DIMSZ Huszics György, DIMSZ elnök| Crane A modern, vállalati környezetben működő technológiai megoldások bemutatása mellett többek között a címben szereplő kérdéssel is foglalkozott aRead more

    • Adatvezérelt nap - data-driven day

      DIMSZ Adatvezérelt nap fotógaléria

      By admin | Comments are Closed

      Huszics György, DIMSZ | CraneCsanak Gabriella, MicrosoftKrizsó Gergely, Magyar PostaHerdics Ákos, CraneVillányi Dániel, Café CommunicationsSipos Zoltán, Kreatív KontrollTörök Szabolcs, Magyar PostaKovácsházy Dénes, MulticomBuru Ferenc, WavemakerBrenkus Krisztián, AuchanBozzay Bertalan, NKM PluszHűség- és kedvezményprogram kerekasztalHűség- és kedvezményprogramRead more

    • Őszi eseményajánló

      By admin | Comments are Closed

      Ajánljuk a következő időszak eseményeit, részletekkel kapcsolatban keressetek minket! SEO Meetup #8 + PPC Pro Meetup #20: A Data36 sztori és “Mi vár ránk 2020-ban?” – október 30. – https://www.meetup.com/SEO-Meetup/events/265834054/ Contact Ügyfélszolgálati és HR konferenciaRead more

    • Új elnökségi tagokat választott a DIMSZ

      By admin | Comments are Closed

      A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megtartotta idei éves közgyűlését, ahol több pozíció megerősítése mellett új elnökségi tagot és felügyelőbizottsági elnököt is köszöntöttek. Az új tagok megválasztása mellett a szövetség bejelentette Keresőmarketing tagozatának elindulását,Read more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary