A nevezéseket előreláthatólag 2019. október 7-ig várjuk és ez továbbra is ingyenes. Idén is egy szervezői zsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntőzsűrizést előreláthatólag október közepén zárjuk le, ezt követően a Kreatív felületén 1 hétig lesz lehetősége a közönségnek a hangokat meghallgatni és szavazataikat leadni. A győzteseket pedig november 6-án, Balatonalmádiban az Contact ügyfélszolgálati konferencia díjátadó gáláján hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül a nyerteseket konferenciameghívóval és értékes nyereményekkel is jutalmazzunk. Az idei megmérettetésre a megadott idézetet kell hanganyagként rögzíteni és emailben ([email protected]) beküldeni a nevezéshez*.
Az esemény weboldalát is frissítjük, de a friss információk a verseny facebook oldalán találhatóak.