Frissítés:
Az augusztusi szabadságokra való tekintettel az MRSZ meghosszabbítja a koronavírus okozta válság reklámiparra gyakorolt hatásait vizsgáló kérdőív kitöltési határidejét.
Az új kitöltési határidő: szeptember 4., péntek este
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet május elején egy kérdőíves felmérést készített az MRSZ és társszövetségei tagságának vezetői, valamint a lehető legtöbb iparági szereplő bevonásával, hogy felmérje a koronavírus okozta válság hatásait a reklámiparban, melynek eredményét (MRSZ Barométer) megosztották a szakmával. A kutatást, így több mint két hónap elteltével ismét el szeretnék végezni: jelen kérdőív e kutatás folytatása.
Nagyon fontos, hogy minél több iparági szereplő véleményét tudják feldolgozni, hogy aktualizálják az első kutatás eredményeit, pontosítsák a piaci várakozásokat és friss képet tudjanak adni a helyzetről – ahogy a társszövetségek, a piac meghatározó szereplői látják. (A kérdőív kitöltése kb. 10-15 percet vesz igénybe.)
A kérdőív az alábbi linken érhető el:
https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_2?uid=MRSZ2
A kérdőív kitöltési határideje: augusztus 25. kedd este