Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén kilencedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2020. november 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.
A telefonos ügyfélszolgálatosok segítőkészsége és kedves hangja több figyelmet és elismerést érdemel, különösen akkor, amikor a telefonos ügyfélszolgálatok szerepe fontosabbá válik. Hiszen járványhelyzet alatt is a nap 24 órájában rendelkezésünkre állnak, legyen szó akár hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségverseny 2012 óta értük, a mindennapi hősök ünnepléséért hívtuk létre, ami az évek során immáron hagyománnyá vált. Az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját. Többek közt olyan cégek dolgozóitól érkezett nevezés, mint a 1818, Magyar Telekom, Vodafone, Telenor, MOL, CIB Bank, Raiffeisen, K&H Bank, E.On, Lidl, Dreher vagy a Nemzeti Közművek.
Idén is egy szervezői zsűri választja ki a shortlisteseket a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatos közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb hangú női és férfi call centerese.
A zsűrizés előreláthatólag november végéig tart, a győzteseket pedig december 16-án hirdetik ki. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy bekezdésnyi szöveget kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni, ami megtalálható a Hangszépségverseny weboldalán.
A döntőzsűri tagjai: Bortnyák Adorján a Geomant képviseletében, Kovácsházy Dénes, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a DIMSZ elnökségi tagja.
A IX. Hangszépségverseny támogatói a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM, médiapartnere a Kreatív.
További információ a verseny Facebook-oldalán és weboldalán.