Csatlakozzon hozzánk április 2-án 15 órától, a FEDMA ingyenes online webinárjához, amikor az adatvezérelt marketing jövőjét és az uniós szabályozást vitatják meg kollégáink a közelgő európai választások összefüggésében.
Az adat- és marketingipart érintő szabályozási fejlemények a 2019-2024 közötti időszak során jelentősen megszaporodtak. Ezek a változások kiterjednek az új online hirdetések átláthatósági kötelezettségeire, a kapuőr-platformokra vonatkozó követelményekre, a mesterséges intelligenciára vonatkozó harmonizált szabályokra, valamint a sütikkel kapcsolatos pledge-ekre és a zöld és pénzügyi termékek, szolgáltatások marketingjének feltételeire is.
Ezen új szabályok végrehajtása során számos kihívás és lehetőség merül fel. Fontos megérteni, hogy az adat- és marketingipar folyamatosan változik, és az új jogszabályoknak alkalmazkodniuk kell a gyorsan fejlődő digitális környezethez. Az EU döntéshozói a 2024-es európai választások előtt megosztják majd véleményüket arról, hogy az uniós vezetők hogyan alakítják majd az adat- és marketingipart a FEDMA 2024–2029-es politikai prioritásai fényében. Várhatóan az elkövetkező öt évben további új uniós jogszabályok jelennek majd meg ezen a területen
Regisztrálj még most és tedd be a naptáradba az eseményt!