11 női és 11 férfi ügyfélszolgálatost választott az zsűri, mostantól a közönség dönthet róla, kik legyenek 2020-ban az ország legszebb hangú ügyfélszolgálatosai. Indul a szavazás a Contact Center Hangszépségversenyen! A közönségszavazás vége december 11. 12:00 óra.
Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) a Kreatívval együttműködésben kilencedik alkalommal is megrendezi hagyományos Contact Center Hangszépségversenyét. A megmérettetésre telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezhettek. Idén, nagyszámú és nagyon magas színvonalú nevezés érkezett, melyek közül a zsűri választotta ki a döntősöket, akik rövid Széll Kálmánról szóló rövid hanganyaggal neveztek. A nevezések 18 cég munkatársaitól érkeztek: Aegon Magyarország, Budapesti Közlekedési Központ, CIB Bank, Crome Communication, Dreher, ELMŰ-ÉMÁSZ, Erste Bank, Fővárosi Vízművek, IKEA, ingatlan.com, K&H Bank, Multicom Contact, Nemzeti Agrárgazdasági Kamara, NISZ 1818 Kormányzati Ügyfélvonal, NKM, Protocall, Rockwool Hungary és Vodafone Hungary.
A döntőbe jutott 11 női (10. helyi holtverseny miatt) és 11 legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatosra mostantól december 11-e, hétfő 12 óráig lehet szavazni a Kreatívon. Az eredményről minden versenyzőt értesítünk, a dobogósokat jutalmazzuk.
- Darvas Viktoria Éva, Vodafone Hungary
- Dávid Csilla, Erste Bank Contact Center
- Józó Evelin, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Juhász Lujza Annabel, Erste Bank Contact Center
- Kapitány Mária, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Miklós Mónika, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Nagy Ágnes, Budapesti Közlekedési Központ
- Petisné Szabó Henrietta, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Simonfalvi Józsefné, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Szemeredy Nóra, Erste Bank Contact Center
- Verebélyi Hajnalka, NISZ. Zrt. 1818 Kormányzati Ügyfélvonal
- Baráth Bernát, Erste Bank Contact Center
- Bátori Miklós, Multicom Contact Kft.
- Berman Gergely, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.
- Bősz Gábor, Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.
- Fári Péter, NISZ. Zrt. 1818 Kormányzati Ügyfélvonal
- Hirth Szabolcs, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Kalla György, Erste Bank Contact Center
- Kozák Gergő, CIB Bank
- Major Dávid, Erste Bank Contact Center
- Ötömösy István, Erste Bank Contact Center
- Tóth Bende, NKM Ügyfélkapcsolati Kft.
A döntőzsűri tagjai: Bortnyák Adorján a Geomant képviseletében, Kovácsházy Dénes, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Szőke Károly a Contact konferencia képviseletében és Viniczai András, a DIMSZ elnökségi tagja.
A IX. Hangszépségverseny támogatói a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM, médiapartnere a Kreatív.