Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Az háromoldalú ePrivacy tárgyalások koherenciát hozhatnak a GDPR-rel és DSM-mel

    Home Hírek Az háromoldalú ePrivacy tárgyalások koherenciát hozhatnak a GDPR-rel és DSM-mel
    ePrivacy

    Az háromoldalú ePrivacy tárgyalások koherenciát hozhatnak a GDPR-rel és DSM-mel

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 12 február, 2021 | 0

    Február 10-én az Európai Unió Tanácsa megerősítette az ePrivacy rendeletről szóló tárgyalások mandátumát. Csaknem négy év és nyolc uniós elnökség után az EU tagállamai kompromisszumával megpróbálták egyensúlyt teremteni az egyének magánéletének védelme, valamint az új technológiák és az innováció fejlődésének elősegítése között. A megállapodás tehát közeledést jelent a közös és naprakész szabályok kidolgozása felé mind az emberek, mind a vállalkozások számára.

    Mégis, a szöveg utolsó pillanatban történt változásai és egyes országok tartózkodása a zárószavazáson azt szemlélteti, hogy az EU-országok között továbbra is erős a megosztottság. Mint ilyen, a javaslattervezet kompromisszumos változata számos korlátozó rendelkezést tartalmaz, amelyek döntő mértékben befolyásolhatják a direkt marketing ágazatot, valamint a reklámot, a médiát, a digitális szolgáltatásokat és a jövőbeli innovációt. A túlzott jogi korlátozásokat különösen az európai kkv-k fogják közvetlenül érezni, amelyek már a világjárvány miatt is küzdenek, miközben próbálnak túlélni az egyre inkább adatközpontú piacon.

    Ebben az összefüggésben a FEDMA úgy véli, hogy az ePrivacy rendelet célját és az általa képviselt lehetőséget a közelgő háromoldalú egyeztetések során szem előtt kell tartani. A koherencia és a szinergiák megteremtése a GDPR erős biztosítékaival és kockázatalapú megközelítésével, valamint az EU jelenleg folyamatban lévő más jogalkotási kezdeményezéseivel, ideértve a Digitális Szolgáltatások Törvényt (Digital Services Act, DSA) és a Digitális Piacokról Törvényt (Digital Markets Act, DMA) is, ezek alapvető fontosságúak, hogy a ’20-as évek Európa digitális évtizede lehessen, Ursula von der Leyen bizottsági elnök víziója szerint.

    Ezt szem előtt tartva a FEDMA alig várja, hogy továbbra is hozzájáruljon az Európai Parlamenttel és az EU Tanácsával folytatott megbeszélésekhez.

    eprivacy, fedma

    Related Posts

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal. A felméréssorozat célja, hogy rendszeresenfeltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetétRead more

    • XII. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat: Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt Iski-Siladi Mária –Read more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Szeptemberben újra Adatvezérelt Nap – ugye találkozunk?

      By admin | Comments are Closed

      Örömmel értesítünk mindenkit, hogy 2024. szeptember 12-én ismét megrendezésre kerül az Adatvezérelt Nap, mely az év egyik legizgalmasabb és leginnovatívabb szakmai eseménye lesz. SAVE THE DATE, hogy le ne maradj!Ezeket az infókat írd be aRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary