Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

    Home Hírek Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

    Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 19 február, 2025 | 0

    Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group
    kutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltést
    gyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal
    . A felméréssorozat célja, hogy rendszeresen
    feltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait az MRSZ és
    társszövetségei tagjainak vezetői körében és arról reális képet nyújtson valamennyi iparági
    szereplőnek.

    Szeretnénk felkérni Önöket (vállalkozásukat / foglalkoztatójukat), vegyenek részt ismét a
    felmérésben, válaszaikkal segítve a kutatást, ezen keresztül pedig a kommunikációs iparág és a
    reklámszakma egészét.

    A kérdőív ezen a linken tölthető ki:

    https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_7_2025?uid=MRSZ2025

    Kitöltési határidő: 2025. február 28. éjfél

    A kérdőív kitöltése kb. 10-12 percet vesz igénybe. Fontos, ha már megkezdte a kitöltést és félbe kell
    szakítania, a keresőben mindenképp hagyja nyitva a linket, hogy később ugyanannál a kérdésnél
    tudja folytatni, ahol félbehagyta. (Amennyiben bezárja a linket, úgy nem tud visszatérni a link ismételt
    megnyitásával a korábbi állapothoz, így a kitöltést elölről kell kezdeni.) Ezért javasoljuk, hogy olyan
    időpontban kezdje meg a válaszadást, amikor vélhetően van egybefüggő kb. 10 perce.

    AZ AKTUÁLIS KÉRDŐÍV TARTALMÁRÓL:

    A jelenlegi kérdéssor (1) a komplex válság hatásaival küzdő reklámipar szereplőinek „állapot-,
    közérzet- és kilátás felmérése” és (2) a legfőbb trendek, aktuális történések hatásainak vizsgálata a
    kommunikációs ágazatra, valamint (3) a cégvezetők (döntéshozók) prognózisának rögzítése a média-
    és marketingkommunikációs költések változásáról.

    A korábbi MRSZ Barométer kutatások eredményeit megtalálják ITT a Magyar Reklámszövetség
    honlapján.

    Számítunk közreműködésükre!

    barométer

    Related Posts

    • XII. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat: Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt Iski-Siladi Mária –Read more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Szeptemberben újra Adatvezérelt Nap – ugye találkozunk?

      By admin | Comments are Closed

      Örömmel értesítünk mindenkit, hogy 2024. szeptember 12-én ismét megrendezésre kerül az Adatvezérelt Nap, mely az év egyik legizgalmasabb és leginnovatívabb szakmai eseménye lesz. SAVE THE DATE, hogy le ne maradj!Ezeket az infókat írd be aRead more

    • Effie Awards Hungary

      Elindult a Marketing Oszkárért a leghatékonyabbak versenye !

      By admin | Comments are Closed

      Az Effie díj egy globális, egyedülálló, komplex rendszer, amelyből az egész marketingkommunikációs iparág profitál.
      Tükröt tart, értéket közvetít, fejlődésre ösztönöz, felhívja a figyelmet a nagyszerű ötletekre, újszerű
      gondolkodásmódra – inspirálva a következő évek marketing szakembereit is.

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary