Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Február 7-én jelenik meg az M-lista, a hazai kreatív szakma 2021-es rangsora

    Home Hírek Február 7-én jelenik meg az M-lista, a hazai kreatív szakma 2021-es rangsora
    M+-lista

    Február 7-én jelenik meg az M-lista, a hazai kreatív szakma 2021-es rangsora

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 3 február, 2022 | 0

    A hazai kreatívszakma rangsorát, az M-listát a MAKSZ 2010-ben a kreatív kiválóság díjazására hozta létre. A rangsor megalkotásával az egyik legnagyobb, kizárólag kommunikációs ügynökségeket tömörítő szakmai szövetség célja a hazai kreatív színvonal emelésén túl a reklámok elfogadottságának, valamint a szakma presztízsének növelése volt. Az M-lista az elmúlt 12 évben igényt és motivációt teremtett az ügynökségek körében a hazai versenyek mellett a rangos nemzetközi szintű megmérettetésre is. A lista a várakozásoknak megfelelően felpezsdítette a kreatívpiacot és hozzájárult, hogy az elmúlt években egyre nagyobb számban születtek itthon nemzetközileg is elismert, díjazott kampányok, valamint egyre több hazai szakember vehetett részt nemzetközi fesztiválok zsűrijében. A Cannes Lions Fesztivál és Eurobest hazai nagyköveteként hatására a MAKSZ Kreatív Utánpótlás (KRU) programjának keretében elindította a hazai „fiatal” kreatívok előválogató versenyit, ahol évről évre egyre nagyobb számban kaptak lehetőségeket tehetséges fiatalok a nagy nemzetközi versenyek „young” kategóriáiban az indulásra és Magyarország képviseletére. Az M-listát 2014-ig széleskörű szakmai egyeztetéseket követően minden évben a MAKSZ adta ki. A rangsor kiadásához 2014-től 2019-ig a Kreatív Magazin társszerkesztőként csatlakozott, megelőzve két lista kiadását egy ilyen kis méretűnek számító piacon. 2021-ben aztán az egyre több versenyt szervező lap végül saját lista kiadása mellett döntött, amelyen saját szervezésű versenyei súlyát a többi versenyhez képest maga határozta meg.

    Az M-lista szerkesztése, mely a hazai kreatívszakma ügynökségeit és hirdetőit 12 éve rangsorolja azok kreatív teljesítménye alapján 2021-ben így visszakerült a MAKSZ-hoz. A szövetség közleménye szerint az M-lista továbbra is a kreatív kiválóságot hivatott díjazni Magyarországon: a MAKSZ álláspontja szerint szakmai szempontrendszerének, versenyeinek és azok súlyarányának kialakítása a kreatív-kommunikációs szakma feladata, amelyhez a szövetség szakmai párbeszéden keresztül ezt követően is biztosítja a megfelelő platformot és keretrendszert.

    A járványhelyzet miatt kimaradt tavalyi év után a legfrissebb M-listát 2022. február 7-én, hétfőn adják ki. A szövetség az aktuális M-listát a legutóbb 2019-ben, a hazai TOP 20 versenyző ügynökség kreatív vezetőjének bevonásával megtartott iparági kerekasztal döntése értelmében, változatlan súlyozással és pontszámítással szerkesztette, a visszahelyezve rá a rangos The New York Festivalt és a The One Show-t korábbi súlyával.

    Az aktuális ranglista a www.mlista.hu oldalon hétfőtől lesz megtekinthető, ahol valamennyi, a fő és az allistákon szereplő ügynökség, minden versenyen elért helyezéséért kapott pontszáma transzparensen visszakövethető. Az oldalon az eredmények mellett az ügynökségek díjat nyert munkáinak nevezései is elérhetőek lesznek. A jelenlegi súlyos Covid-fertőzésveszélyre tekintettel a szövetség díjátadó rendezvényt a szakma szereplőinek védelme érdekében nem szervez. A helyezésekről szóló okleveleket minden az M-Listán és annak allistáin szereplő érintettnek eljuttatja a ranglista helyezésekről pedig a lista február 7-i élesítésével egy időben sajtóhírt adnak ki.

    A MAKSZ egyetért a 2019-es kerekasztal álláspontjával, miszerint a versenyek, a súlyok és a lista érdemi megújítása kizárólag széleskörű szakmai konszenzus keretében valósulhat meg. A szövetség ennek érdekében a versenyben érintett szakmai szereplők bevonásával kérdőíves kutatást végzett, ennek eredményeiről pedig 2022. februárjában a ranglista megújítására iparági kerekasztalra hívja a piac meghatározó szereplőit. Az első megújult M-lista 2023. év elején jelenik majd meg. A szövetség a kerekasztalt követően az M-lista kiadásához a tagügynökségek képviselőből és szakma meghatározó szakembereiből felügyelőbizottságot állít fel.

    hungarian agency list, kreatív, m-lista, maksz

    Related Posts

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal. A felméréssorozat célja, hogy rendszeresenfeltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetétRead more

    • XII. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat: Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt Iski-Siladi Mária –Read more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Szeptemberben újra Adatvezérelt Nap – ugye találkozunk?

      By admin | Comments are Closed

      Örömmel értesítünk mindenkit, hogy 2024. szeptember 12-én ismét megrendezésre kerül az Adatvezérelt Nap, mely az év egyik legizgalmasabb és leginnovatívabb szakmai eseménye lesz. SAVE THE DATE, hogy le ne maradj!Ezeket az infókat írd be aRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary