Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Idén ismét Contact Center Hangszépségverseny

    Home Események Idén ismét Contact Center Hangszépségverseny

    Idén ismét Contact Center Hangszépségverseny

    By admin | Események, Hírek | Comments are Closed | 14 szeptember, 2018 | 0

    Az ügyfélszolgálatokat gyakran az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kötjük össze. Kevésbé értékeljük azokat a call centeres kollégákat, akiket 24 órában bármilyen kérdéssel hívhatunk. Segítőkészségük és kedves hangjuk azonban több figyelmet és elismerést érdemelne. Ezért hívtunk életre egy kezdeményezést, mely az ügyfélszolgálatos munkatársakat, a mindennapi hősöket ünnepli – azokat, akiket bármikor hívhatunk, legyen szó hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségversennyel egy hagyományt kívántunk elindítani, amikor 2012-ben első alkalommal meghirdettük. A kezdeményezést nem várt sikert aratott: már az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig már több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját. Az VII. Hangszépségverseny az E.ON és a MULTICOM támogatásával és a Kreatív segítségével jöhetett létre.

    A nevezéseket 2018. szeptember 29-ig várjuk és ez továbbra is ingyenes. Idén is egy egy szervezői zsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A szavazást és a döntőzsűrizést október 10., 12 órakor zárjuk le, a győzteseket pedig október 17-én az XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia díjátadó gáláján hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzunk. Az idei megmérettetésre a Bátor Tábor küldetését kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez.

    Részletek a Hangszépségverseny weboldalán.

    No tags.

    Related Posts

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Adatvezérelt reggeli program

      By admin | Comments are Closed

      2024. március 27-én, 9 órai kezdettel kerül sor az Adatvezérelt reggelire, ahol szövetségünk, valamint az NMHH, azaz a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság közös, reprezentatív kutatása is debütál.  A legfontosabb paraméterek: 📅 Dátum: 2024. márciusRead more

    • Március 27-én Adatvezérelt reggeli

      By admin | Comments are Closed

      Új kutatást mutat be a DIMSZ az Adatvezérelt reggelin Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak márRead more

    • Brandfestival

      Brandfestival 2022 – DIMSZ tagi kedvezmény

      By admin | Comments are Closed

      Az idei esemény 2022. november 10–11. között kerül megrendezésre az ETELE Cinemában.A fesztivál programja ez alkalommal a virtuális stratégiaalkotás és kommunikáció köréépült. Olyan tematikával készülnek, ami alapjaiban határozza meg a jövő szakmaigondolkodását! Regisztrációd során, “tagságokRead more

    • Hangszépségverseny

      XI. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés Gratulálunk a 2022-es Hangszépségverseny nyerteseinek! fotó: CONTACT2022 konferencia A női nyertes: Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati KftVékonyné Móra Virág – E.ON Ügyfélszolgálati KftHerman RékaRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary