Az ügyfélszolgálatokat gyakran az ügyintézés komplikáltságával és a várakozási idő hosszúságával kötjük össze. Kevésbé értékeljük azokat a call centeres kollégákat, akiket 24 órában bármilyen kérdéssel hívhatunk. Segítőkészségük és kedves hangjuk azonban több figyelmet és elismerést érdemelne. Ezért hívtunk életre egy kezdeményezést, mely az ügyfélszolgálatos munkatársakat, a mindennapi hősöket ünnepli – azokat, akiket bármikor hívhatunk, legyen szó hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségversennyel egy hagyományt kívántunk elindítani, amikor 2012-ben első alkalommal meghirdettük. A kezdeményezést nem várt sikert aratott: már az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig már több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját. Az VII. Hangszépségverseny az E.ON és a MULTICOM támogatásával és a Kreatív segítségével jöhetett létre.
A nevezéseket 2018. szeptember 29-ig várjuk és ez továbbra is ingyenes. Idén is egy egy szervezői zsűri választja ki a döntős hangokat, a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A szavazást és a döntőzsűrizést október 10., 12 órakor zárjuk le, a győzteseket pedig október 17-én az XIV. Országos Ügyfélszolgálati Konferencia díjátadó gáláján hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzunk. Az idei megmérettetésre a Bátor Tábor küldetését kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni a nevezéshez.