Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

IX. Contact Center Hangszépségverseny

    Home Események IX. Contact Center Hangszépségverseny
    Contact Center Hangszépségverseny

    IX. Contact Center Hangszépségverseny

    By admin | Események, Hírek | Comments are Closed | 6 november, 2020 | 0

    Az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozata idén kilencedik alkalommal rendezi meg Contact Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2020. november 15. éjfélig várják, a nevezés továbbra is ingyenes.

    A telefonos ügyfélszolgálatosok segítőkészsége és kedves hangja több figyelmet és elismerést érdemel, különösen akkor, amikor a telefonos ügyfélszolgálatok szerepe fontosabbá válik. Hiszen járványhelyzet alatt is a nap 24 órájában rendelkezésünkre állnak, legyen szó akár hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségverseny 2012 óta értük, a mindennapi hősök ünnepléséért hívtuk létre, ami az évek során immáron hagyománnyá vált. Az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig több mint kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját. Többek közt olyan cégek dolgozóitól érkezett nevezés, mint a 1818, Magyar Telekom, Vodafone, Telenor, MOL, CIB Bank, Raiffeisen, K&H Bank, E.On, Lidl, Dreher vagy a Nemzeti Közművek.

    Idén is egy szervezői zsűri választja ki a shortlisteseket a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legszebb hangú férfi és női ügyfélszolgálatos közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb hangú női és férfi call centerese.

    A zsűrizés előreláthatólag november végéig tart, a győzteseket pedig december 16-án hirdetik ki. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy bekezdésnyi szöveget kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni, ami megtalálható a Hangszépségverseny weboldalán.

    A döntőzsűri tagjai: Bortnyák Adorján a Geomant képviseletében, Kovácsházy Dénes, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a DIMSZ elnökségi tagja.

    A IX. Hangszépségverseny támogatói a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM, médiapartnere a Kreatív.

    További információ a verseny Facebook-oldalán és weboldalán.

    call center, contact center, hangszépségverseny, verseny

    Related Posts

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Adatvezérelt reggeli program

      By admin | Comments are Closed

      2024. március 27-én, 9 órai kezdettel kerül sor az Adatvezérelt reggelire, ahol szövetségünk, valamint az NMHH, azaz a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság közös, reprezentatív kutatása is debütál.  A legfontosabb paraméterek: 📅 Dátum: 2024. márciusRead more

    • Március 27-én Adatvezérelt reggeli

      By admin | Comments are Closed

      Új kutatást mutat be a DIMSZ az Adatvezérelt reggelin Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak márRead more

    • Brandfestival

      Brandfestival 2022 – DIMSZ tagi kedvezmény

      By admin | Comments are Closed

      Az idei esemény 2022. november 10–11. között kerül megrendezésre az ETELE Cinemában.A fesztivál programja ez alkalommal a virtuális stratégiaalkotás és kommunikáció köréépült. Olyan tematikával készülnek, ami alapjaiban határozza meg a jövő szakmaigondolkodását! Regisztrációd során, “tagságokRead more

    • Hangszépségverseny

      XI. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés Gratulálunk a 2022-es Hangszépségverseny nyerteseinek! fotó: CONTACT2022 konferencia A női nyertes: Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati KftVékonyné Móra Virág – E.ON Ügyfélszolgálati KftHerman RékaRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary