Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Könyvajánló: Sas István: Reklám és pszichológia a webkorszakban – Upgrade 4.0 – A kiegyezés kora, Kommunikációs Akadémia

By admin | Egyéb, Hírek | Comments are Closed | 2 július, 2018 | 0

A könyv a reklám gyorsan változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól, a nagy sikerű kötet átdolgozott kiadása. Sas István színes egyénisége, gazdag tudása és tapasztalata, rajongása a szöveget is áthatja. Tankönyv, kézikönyv és érdekes olvasmány közel 1000 színes illusztrációval – nem csupán a szakemberek, diákok, hanem minden érdeklődő számára, akiket kicsit is érdekel, hogy mi történik napjaink média- és reklámvilágában.

Sas István a reklámszakma egyik legnagyobb, legismertebb alakja. Izgalmas és tartalmas életpályáját kitüntetései, díjai is mutatják: Érdemes Művész, Balázs Béla-díj, a Magyar Érdemrend lovagkeresztje, A Magyar Reklámért díj, Magyar Reklámszövetség Örökös Tagság, 11 cannes-i reklámdíj, 22 első díj a Magyar Reklámfilm Szemlén – számos egyéb elismerés mellett. 2000-nél is több reklámfilmet készített, amelyek máig ikonikusnak számítanak (például Hurka Gyurka, Casco), egy korszakot jellemeznek. Számos könyve jelent meg, szakmai konferenciák állandó, ünnepelt előadója volt, a Budapesti Gazdasági Egyetemen és a Metropolitan Egyetemen tanított.

Sas István a magyar reklámszakma kiemelkedően sokoldalú egyénisége, akinek munkáit mindig áthatja az ötletesség, az imponáló tapasztalat és a műfaj iránt érzett rajongás. Erre a könyvre mindez különösen igaz. Az igazi meglepetés azonban, hogy nincs benne múlt idő. Ez a könyv a reklám fénysebességgel változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól. Reklámszakembereknek „kötelező olvasmány”. De mindenkinek ajánlott, aki értelmiséginek érezve magát, ezt a titkát is megismerve szeretne közelebb jutni a 21. század elejének megértéséhez. [Bookline]

 

Napjainkra a hirdetők és a fogyasztók is olyan nagy hatású eszközök birtokába jutottak, amelyekkel félelmet kelthetnek, és komoly veszteséget okozhatnak egymásnak. A kialakult helyzetben egyik fél sem ,,nyerhet”. A legtapasztaltabbnak és legsokoldalúbbnak tartott hazai reklámszakember ebben az új könyvében rengeteg jó példa bemutatásával és az általa feltárt ún. ,,kompenzációs marketing” népszerűsítésével próbálja enyhíteni a szembenállást. Lehet, hogy a mai összetűzésekkel teli zord világ ideges kommunikációs közegében megcsillant a történelmi lehetőség egyfajta ,,kiegyezésre” a reklámozók és a közönség közt? [Libri]

A könyv megvásárolható a bookline.hu-n.

No tags.

Related Posts

  • Koronavírussal kapcsolatos adatkezelési tájékoztató

    By admin | Comments are Closed

    A NAIH tájékoztatót adott ki a koronavírus járvánnyal kapcsolatos adatkezelésekről.

  • Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák

    By admin | Comments are Closed

    A címzett és címezetlen küldemények a javuló konverziós aránynak köszönhetően egyre inkább visszakerülnek a hirdetők látókörébe, amely a terjesztéssel foglalkozó vállalatok és vállalkozások forgalmára is pozitív hatást gyakorol

  • White Square conference 2020

    White Square, Minszk – konferenciaajánló

    By admin | Comments are Closed

    Új lehetőség! A kialakult helyzetre való tekintettel a szervezők nevezési díj nélkül várják a Change for Good kategóriába a járvánnyal kapcsolatos kampányokat. Frissítés2: az esemény új dátuma: 2020 június 24-26. Frissítés: az eseményt a koronavírusraRead more

  • Adatvezérelt nap - data-driven day

    DIMSZ Adatvezérelt nap 2020 – beszámoló

    By admin | Comments are Closed

    Ki a felelős a személyes adataim biztonságáért? Adatvezérelt Napot tartott a DIMSZ Huszics György, DIMSZ elnök| Crane A modern, vállalati környezetben működő technológiai megoldások bemutatása mellett többek között a címben szereplő kérdéssel is foglalkozott aRead more

  • Adatvezérelt nap - data-driven day

    DIMSZ Adatvezérelt nap fotógaléria

    By admin | Comments are Closed

    Huszics György, DIMSZ | CraneCsanak Gabriella, MicrosoftKrizsó Gergely, Magyar PostaHerdics Ákos, CraneVillányi Dániel, Café CommunicationsSipos Zoltán, Kreatív KontrollTörök Szabolcs, Magyar PostaKovácsházy Dénes, MulticomBuru Ferenc, WavemakerBrenkus Krisztián, AuchanBozzay Bertalan, NKM PluszHűség- és kedvezményprogram kerekasztalHűség- és kedvezményprogramRead more

Kategóriák

  • Egyéb
  • Események
  • Hírek
  • Képzések
  • Kutatások, benchmarkok
  • Lobby

Archívum

  • 2025. február
  • 2024. október
  • 2024. szeptember
  • 2024. július
  • 2024. május
  • 2024. április
  • 2024. március
  • 2023. május
  • 2023. március
  • 2023. január
  • 2022. december
  • 2022. november
  • 2022. október
  • 2022. augusztus
  • 2022. március
  • 2022. február
  • 2022. január
  • 2021. december
  • 2021. november
  • 2021. augusztus
  • 2021. június
  • 2021. április
  • 2021. március
  • 2021. február
  • 2021. január
  • 2020. december
  • 2020. november
  • 2020. augusztus
  • 2020. július
  • 2020. június
  • 2020. május
  • 2020. március
  • 2020. február
  • 2020. január
  • 2019. október
  • 2019. szeptember
  • 2019. augusztus
  • 2019. július
  • 2019. május
  • 2019. április
  • 2019. február
  • 2018. december
  • 2018. november
  • 2018. október
  • 2018. szeptember
  • 2018. augusztus
  • 2018. július
  • 2018. június
  • 2015. április

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

Menü

  • Nyitólap
  • Rólunk
  • Tevékenységek
  • Tagság
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelem
  • About us

Legfrissebb bejegyzés

  • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

    By admin | Comments are Closed

    Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

Címkék

adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

Elérhetőségeink

Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

1036 Budapest, Perc utca 8.

+36 30 588 1344

Lépjen velünk kapcsolatba!

 

© 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English
Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary