Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Letölthető a Tartalommarketing kisokos 2.0

    Home Egyéb Letölthető a Tartalommarketing kisokos 2.0

    Letölthető a Tartalommarketing kisokos 2.0

    By admin | Egyéb, Hírek, Kutatások, benchmarkok | Comments are Closed | 3 december, 2018 | 0

    A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tartalommarketing-tagozata elkészítette a Tartalommarketing Kisokos 2. kiadását.

    A kiadvány célja az, hogy továbbra is hivatkozási alap legyen a hazai tartalommarketing-események kapcsán (például a Magyar Marketing Szövetség a Marketing Diamond tartalommarketing-kategóriájának leírásában a Kisokosra hivatkozva definiálja a tartalommarketinget). Másik cél, hogy a szakemberek olyan hiteles tudásanyagot kapjanak a tartalommarketingről, amely a mindennapi piaci működés fölötti konszenzus eredménye – a kiadvány szakmai minőségét a tartalommarketing-tagozat tagjai szavatolják, a munka több cég közös munkájának gyümölcse.

    A 2015-ben megjelent első kiadás szöveganyagát frissítették, új példákat, esettanulmányokat és friss kutatásokat tettek a Kisokosba, mely így 122 oldalasra bővült. Erre azért volt szükség, mert 3 év a marketingben rengeteg idő, a kiadvány csak a frissítéssel maradhat naprakész és releváns.

    A Kisokos többek közt választ ad ezekre a kérdésekre:

    • Hogyan változtatta át a marketinget a tartalmi megközelítés?
    • Mire és hogyan használható a tartalommarketing? Mire nem?
    • Hogyan néz ki egy jól megvalósított tartalommarketing-program?
    • Hogyan készítsünk tartalomstratégiát?
    • Ki készítse a tartalmat? Egyáltalán milyen tartalmat készítsen?
    • Milyen tartalomtípusok vannak és a te cégednek melyek valók?
    • Hogyan mérjük objektíven az anyagok minőségét?

    A Tartalommarketing Kisokos tartalomjegyzéke:

    • Mi a tartalommarketing?
    • Mire használható és mire nem?
    • Kinek ajánlott?
    • Ki készítse a tartalmat?
    • Hogyan tervezzük a tartalommarketinget?
    • Mi számít tartalomnak?
    • A tartalom minősége
    • A tartalom költsége
    • Miért fontos a tartalom eredetisége?
    • Milyen csatornákon érdemes terjesztened a tartalmaidat?
    • De hol oszd meg a tartalmadat?
    • Hogyan mérjük a csatornák hatékonyságát?
    • Esettanulmány: Az Irodabutik sales funnelje
    • Esettanulmány: A Vision Express StílusBrigádja

    A 2. kiadás Sipos Zoltán, a tartalommarketing-tagozat elnökének előszavával így ajánlja a szakembereknek a tudásanyagot:

    „A kisokos evolúciója tükrözni igyekszik azt, hogy Magyarországon is egyre többet értünk meg azokból a változásokból, amelyeket ez az interaktív, kereshető és mérhető tartalmakban dúskáló kor a piacra elhoz.

    Szakértő kollégáimmal együtt jó szívvel ajánlom ezt a kiadványt, ha szeretnéd megérteni a tartalommarketinget (és azt, hogy mi ez a felhajtás körülötte), majd elsajátítanád az uralkodó legjobb gyakorlatokat. Ne feledd: a kommunikációs forradalom már kirobbant, a piac változott, a fogyasztói elvárások átalakultak.

    Arra biztatlak, hogy legyél te is a részese.”

    A Tartalommarketing Kisokos 2. kiadása ingyenesen letölthető a http://dimsz.hu/tartalommarketing/ oldalon.

    No tags.

    Related Posts

    • Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák

      By admin | Comments are Closed

      A címzett és címezetlen küldemények a javuló konverziós aránynak köszönhetően egyre inkább visszakerülnek a hirdetők látókörébe, amely a terjesztéssel foglalkozó vállalatok és vállalkozások forgalmára is pozitív hatást gyakorol

    • Contact Center tagozat ágazati felmérés

      By admin | Comments are Closed

      A korábbi Contact Center ágazati kutatásunkhoz hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata idén is szeretné felmérni a Contact Center iparág főbb mérőszámait és méretét. A kutatás nagyon fontos, hogy elsőkézből legyenek a szakmárólRead more

    • Kutatás 2023

      Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

      By admin | Comments are Closed

      Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) végzett közös kutatásunkból, amit a hazai internetezők körében végeztünk. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.

    • Szabó László Zsolt - NMHH

      Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

      By admin | Comments are Closed

      Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZRead more

    • Stéger Anett és Huszics György

      A magyar lakosság több mint 80%a vesz részt benne, genderfüggetlen és covidálló.

      By admin | Comments are Closed

      Elkészült a DIMSZ Az Adatvezérelt Marketing Szövetség kutatása a hűség- és kedvezményprogramokról.

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • DIMSZ Közgyűlés június 17-én

      By admin | Comments are Closed

      Tisztelt DIMSZ Tagok! Ezúton is jelezzük, hogy a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éves rendes közgyűlését 2025. június 17-én (kedden) tartja. A közgyűlés reggel 9:00-kor kezdődik

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary