A tizedik alkalommal tettük közzé az év legszebb hangú ügyfélszolgálatosainak toplistáját.
A X. Contact Center Hangszépségverseny eredményhirdető webinárján jelentettük be, a közel 53 ezer értékelés alapján kialakult, dobogós helyezéseket. A 4 fős zsűri rangsora alapján kialakult 12 fős női és 10 fős férfi shortlist versenyzőinek a hangját hallgathatta meg és értékelhette a közönség. Az látogatók értékelése alapján alakult ki a dobogó sorrendje. A nyertesek 30.000 Ft értékű ajándékutalványokkal, konferencia belépővel és oklevéllel gazdagodtak.
„Köszönjük a sok nevezést és gratulálok a nyerteseknek! A Hangszépségversennyel az ügyfélszolgálatok mindennapi hőseire, a terület emberi oldalára hívjuk fel a szakma és a tágabb közönség figyelmét évről-évre. Az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak értékére, fontosságára fókuszálunk.” – mondta Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center tagozatának vezetője és a Multicom ügyvezetője.
A legszebb hangú női ügyfélszolgálatosok 2021-ben:
- Császárné Kiss Petra – OTP Bank Nyrt. – a nyertes hang
- Farsang Judit – OTP Bank Nyrt.
- Néber Laura – OTP Bank Nyrt.
A legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatosok 2021-ben:
- Árvai Pál – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.) – a nyertes hang
- Bátori Miklós – Multicom Contact Kft.
- Mészáros Gergely – OTP Bank Nyrt.
A zsűri tagjai Bortnyák Adorján, a Geomant ügyvezetője, Kovácsházy Dénes, a Multicom ügyvezető igazgatója, a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke, Szőke Károly, a Contact Konferencia képviseletében és Viniczai András, a Café Communications innovációs igazgatója, a DIMSZ elnökségi tagja voltak.
A verseny támogatója a Geomant, a Magyar Posta és a Multicom, együttműködő partnere a Kreatív és Contact Konferencia.