Figyelmetekbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group
kutatóintézet 5. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását. A felméréssorozat célja, hogy
folyamatosan feltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait az MRSZ
és társszövetségei tagjainak vezetői körében.
A jelenlegi kérdéssor (1) az utóbbi évtizedek legkomplexebb válságának hatásaival küzdő reklámipar
szereplőinek „állapot-, közérzet- és kilátás felmérése” és (2) a cégvezetők (döntéshozók)
prognózisának rögzítése a média- és marketingkommunikációs költések változásáról 2022-ben és
2023-ban.
Szeretnénk felkérni titeket (vállalkozásotok / foglalkoztatótokat), vegyetek részt ismét a
felmérésben, válaszaitokkal segítve a kutatást, ezen keresztül pedig a kommunikációs iparág és a
reklámszakma egészét.
A kérdőív ezen a linken tölthető ki:
https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_5?uid=MRSZ2022
Kitöltési határidő: 2022. december 15. éjfél
A kérdőív kitöltése kb. 12-15 percet vesz igénybe. Fontos, ha már megkezdted a kitöltést és félbe kell
szakítanod, a keresőben mindenképp hagyd nyitva a linket, hogy később ugyanannál a kérdésnél
tudd folytatni, ahol félbehagytad.
A korábbi MRSZ Barométer kutatások 2020 májusában, 2020. augusztus-szeptemberben, 2021.
február-márciusban és 2022 januárjában zajlottak. Ezek eredményei megtalálhatók a Magyar
Reklámszövetség honlapján.