Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

MRSZ Kutatás 2. – a válság hatásairól a reklámiparban

    Home Hírek MRSZ Kutatás 2. – a válság hatásairól a reklámiparban
    MRSZ - Magyar Reklámszövetség

    MRSZ Kutatás 2. – a válság hatásairól a reklámiparban

    By admin | Hírek, Kutatások, benchmarkok | Comments are Closed | 17 augusztus, 2020 | 0

    Frissítés:
    Az augusztusi szabadságokra való tekintettel az MRSZ meghosszabbítja a koronavírus okozta válság reklámiparra gyakorolt hatásait vizsgáló kérdőív kitöltési határidejét.  
    Az új kitöltési határidő: szeptember 4., péntek este  

    A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet május elején egy kérdőíves felmérést készített az MRSZ és társszövetségei tagságának vezetői, valamint a lehető legtöbb iparági szereplő bevonásával, hogy felmérje a koronavírus okozta válság hatásait a reklámiparban, melynek eredményét (MRSZ Barométer) megosztották a szakmával. A kutatást, így több mint két hónap elteltével ismét el szeretnék végezni: jelen kérdőív e kutatás folytatása.

    Nagyon fontos, hogy minél több iparági szereplő véleményét tudják feldolgozni, hogy aktualizálják az első kutatás eredményeit, pontosítsák a piaci várakozásokat és friss képet tudjanak adni a helyzetről – ahogy a társszövetségek, a piac meghatározó szereplői látják. (A kérdőív kitöltése kb. 10-15 percet vesz igénybe.) 

    A kérdőív az alábbi linken érhető el: 

    https://cloud.capitris.hu/scoresgroup/survey/MRSZ_2?uid=MRSZ2

    A kérdőív kitöltési határideje: augusztus 25. kedd este 

    MRSZ Média és kommunikációs torta 2019 és MRSZ Barométer 2020Download
    barometer, covid-19, kommunikációs torta, kutatás, média, mrsz

    Related Posts

    • Kutatás 2023

      Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

      By admin | Comments are Closed

      Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) végzett közös kutatásunkból, amit a hazai internetezők körében végeztünk. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.

    • Szabó László Zsolt - NMHH

      Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

      By admin | Comments are Closed

      Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZRead more

    • Stéger Anett és Huszics György

      A magyar lakosság több mint 80%a vesz részt benne, genderfüggetlen és covidálló.

      By admin | Comments are Closed

      Elkészült a DIMSZ Az Adatvezérelt Marketing Szövetség kutatása a hűség- és kedvezményprogramokról.

    • kockázatkezelés kutatás

      Kockázatkezelés Kutatás 2022

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Kockázatkezelés kutatás 2022 – kitölthető kérdőív

    • 4. MRSZ Barométer kutatás

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: 2022. január 21-ig meghosszabbított határidő! A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a 4. alkalommal készíti el MRSZ Barométer kutatást, ezúttal megújult tartalommal. Az elkészült korábbi három hiánypótló kutatás pozitív fogadtatása és sikere arraRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary