Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

    Home Hírek Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak
    Szabó László Zsolt - NMHH

    Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

    By admin | Hírek, Kutatások, benchmarkok | Comments are Closed | 14 november, 2022 | 0

    Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség közös kutatása, amely a két szervezet adattudatosságot fejlesztő programja keretében valósul meg.

    “Az DIMSZ – Adatvezérelt Marketing Szövetség elsődleges célja, hogy tagjai közreműködésével elősegítse a magyarországi adatvezérelt marketingkultúra fejlődését, tájékoztassa a közvéleményt az adatvezérelt marketingeszközök működéséről, előnyeiről, felelős használatukról és az érvényes szabályozásról. „Tevékenysége eredményes ellátása érdekében a DIMSZ évek óta rendszeres érdekegyeztetéseket folytat állami és civil szervezetekkel, többek között az NMHH-val is” – nyilatkozta Hivatal Péter, a DIMSZ alelnöke.

    „Az NMHH és a DIMSZ vezetői egyetértenek abban, hogy mindkét szervezet számára kiemelten fontos a fogyasztók adatvédelmi és adatbiztonsági tudatosságának növelése, és céljaikat hatékonyabban tudják elérni egy hosszú távú közös program keretében. Ezért együttműködésünket új szintre emeljük” – mondta el az egyeztetéseket követően dr. Szabó László Zsolt, az NMHH médiapiaci együttműködési és kutatási igazgatója. 

    A program keretében a kutatás releváns és aktuális eredményeit szakmai fórumokon, podcast beszélgetésekben, valamint tudásmegosztó képzési anyagokon és kiadványokon dolgoznak fel.

    Az olvasók és a felhasználók érdeke, hogy megismerjék és megértsék az online felületeken és az alkalmazásokban megjelenő marketingkommunikációs tartalmakat és a hátterében zajló működési folyamatokat. Az együttműködő partnerek ezért elkötelezettek abban, hogy emeljék az online tartalmak, szolgáltatások és a reklámfogyasztás  tudatossági szintjét, hogy  a felhasználók magabiztosabban és hatékonyabban tudják használni az online megoldásokat a saját kényelmük és biztonságuk érdekében.

    Az NMHH és a DIMSZ első közös kutatása, amelynek eredményeit 2023 januárjában, az Adatvédelem Nemzetközi Napján tartandó szakmai rendezvényen fogják ismertetni, többek között az alábbi kérdésekre keresi a választ:

    • Mennyire tájékozottak a felhasználók az adataik védelmét illetően? Milyen mértékben használják ezeket?
    • Melyek a főbb tévhitek és bizonytalanságok? 
    • Milyen tényezők befolyásolják az adatmegadási hajlandóságot?

     

    kutatás, nmhh

    Related Posts

    • A magyarok közel fele tudatos hírfogyasztónak tartja magát

      By admin | Comments are Closed

      Csak kevés honfitársunk él információs buborékban – derül ki az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közös kutatásából. A hírfogyasztási szokásokra irányuló felmérés arra is rávilágít, hogy milyen mértékbenRead more

    • Kutatás 2023

      Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

      By admin | Comments are Closed

      Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) végzett közös kutatásunkból, amit a hazai internetezők körében végeztünk. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.

    • Stéger Anett és Huszics György

      A magyar lakosság több mint 80%a vesz részt benne, genderfüggetlen és covidálló.

      By admin | Comments are Closed

      Elkészült a DIMSZ Az Adatvezérelt Marketing Szövetség kutatása a hűség- és kedvezményprogramokról.

    • kockázatkezelés kutatás

      Kockázatkezelés Kutatás 2022

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Kockázatkezelés kutatás 2022 – kitölthető kérdőív

    • 4. MRSZ Barométer kutatás

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: 2022. január 21-ig meghosszabbított határidő! A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a 4. alkalommal készíti el MRSZ Barométer kutatást, ezúttal megújult tartalommal. Az elkészült korábbi három hiánypótló kutatás pozitív fogadtatása és sikere arraRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. november
    • 2025. szeptember
    • 2025. június
    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • A magyarok közel fele tudatos hírfogyasztónak tartja magát

      By admin | Comments are Closed

      Csak kevés honfitársunk él információs buborékban – derül ki az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem ad spend analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz média médiatorta naih nmhh ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary