Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

XII. Hangszépségverseny

    Home Hírek XII. Hangszépségverseny

    XII. Hangszépségverseny

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 11 október, 2024 | 2

    Frissítés!

    Megvannak a nyertesek!

    Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat:

    1. Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt
    2. Iski-Siladi Mária – Raiffeisen Bank Zrt.
    3. Horváth Viktória – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    1. Serényi Róbert – Raiffeisen Bank Zrt.
    2. Burka Gábor – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
    3. Márton Norbert – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.

    Köszönjük a nevezéseket, szavazást és a részvételt! Jövőre folytatjuk a XIII. Hangszépségversenyen!

    Hamarosan jelentkezünk az eseményről készült képgalériával.


    Megvannak a shortlistesek, elindult a közönségszavazás!!
    Gratulálunk a XII. Hangszépségverseny shortlistes nevezőinek!

    A XII. Hangszépségverseny shortlistes versenyzői (ABC sorrendben):

    • Bacsó Dominika Éva – MVM Ügyfélkapcsolati Kft. – Miskolc CC2 Régió
    • Enyedi Boglárka – OTP Bank Nyrt.
    • Horváth Viktória – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Iski-Siladi Mária – Raiffeisen Bank Zrt.
    • Kun Anita – OTP Bank Nyrt.
    • Máté Bianka Márta – MVM Ügyfélkapcsolati Kft. – Miskolc CC2 Régió
    • Nagy Vivien – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Pabar-Szabó Dóra – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Povazsanyecz Brigitta – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Szakács Szonja – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt
    • Bátori Miklós – MULTICOM Group
    • Burka Gábor – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
    • Huszti Gábor – OTP Bank Nyrt.
    • Ihász Emil – OTP Bank Nyrt.
    • Jőrös Ede Tamás – OTP Bank Nyrt.
    • Kopor Szebasztián – Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.
    • Márton Norbert – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Serényi Róbert – Raiffeisen Bank Zrt.
    • Szitó Imre – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Tótfalusi Patrik – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
    • Tóth Norbert Tibor – MVM Ügyfélkapcsolati Kft. – Miskolc CC2 Régió

    Gratulálunk nekik!

    Megnyitjuk az alábbi szavazófelületeket, melyeket november 3, vasárnap éjfélig tartunk nyitva:

    XII. Hangszépségverseny szavazás – nők

    XII. Hangszépségverseny szavazás – férfiak


    Köszönjük az időarányosan abszolút rekordszámú nevezést! Minden jelentkezést emailben visszaigazoltunk. Ha nevezett, de nem kapott visszajelzést jelezze mielőbb.

    A beérkezett hanganyagokat feldolgoztuk! A felvételek már a négy tagú zsűri előtt. Jövő hét elején publikáljuk a shortlistre jutott versenyzők névsorát és indul a vasárnapig tartó közönségszavazás, majd a Contact Konferencián ünnepeljük a dobogósokat.

    A versenyről

    A XII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi, a Geomant, a Magyar Posta, a MULTICOM Group, az AI Desk és a Contact Konferencia támogatásával.

    2012-es indulása óta már tizenkettedik alkalommal rendezzük meg a Contact Centeres kollégák megmérettetését, a Hangszépségversenyt. Ez a verseny lehetőséget ad arra, hogy megmutassuk, hogy nem csak a cégek vagy a vezetők küzdenek napi szinten a partnerekkel való kapcsolat javításáért, hanem közvetlenül a frontvonalban, az ügyfélszoláglatos kollégák is ezt teszik nap mint nap. Láttatni tudjuk az is, hogy a cég szolgáltatásait és termékeit jól ismerő, megfelelő technológiai támogatással bíró emberek, a kreativitás, az empátia és még számos emberi tényező pótolhatatlan és nagyon fontos a cégek életében és azok megítélésének alakításában. A verseny idén (is) nagyon rövid határidőkkel dolgozik, ez a kényszerű tényező megméretteti a szervezeteket abban is, hogy milyen gyorsan tudnak ilyen kihívásokra vagy lehetőségekre reagálni.

    Az elmúlt években többek között olyan cégek munkatársai neveztek, mint: 1818, Aegon, Budapest Bank Zrt., Call to Action, CIB, Cofidis, Dreher, Genertel, Hometelesales, IKEA, Intrum Justitia, K&H Bank, Lidl, Magyar Cetelem, Magyar Posta, Magyar Telekom, Max & Future, MOL, Multicom Contact, MVM, NKM, Oney, Photel, Protocall, Raiffeisen, Studio Moderna 2000 TV-Shop, SYKES, Trenkwalder, Vodafone.

    A nevezéseket 2024. október 23. éjfélig várjuk emailben, és a részvétel továbbra is ingyenes.

    Idén is zsűri választja ki a nevezők anonimizált felvételei alapján a döntős hangokat. A zsűri a következő szempontok szerint értékeli a beérkezett nevezéseket: hitelesség, dinamika, hangszín, ritmika, hangsúly, artikuláció, légzéstechnika, nyelvhelyesség és hanglejtés. Az előző évek tapasztalatai alapján azok a hangok kapnak magas értékelést, amelyek jó benyomást keltenek, és az ügyfelek szívesen beszélgetnek velük egy ügyfélszolgálaton keresztül (nem feltétlenül szinkronszínészt vagy bemondót).

    A döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz idén Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A shortlist kihirdetése és a közönségszavazást október 28-án, hétfőn indítjuk, és november 3-án éjfélig lehet szavazni. A győzteseket a Contact Konferencián (2024. november 6-7.) hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül értékes nyereményekkel jutalmazzuk őket.

    Az idei versenyre az alább megadott idézetet kell hanganyagként rögzíteni (tetszőleges formátumban, pl.: m4a, mp3, mp4, aac, wav) és emailben ([email protected]), saját és a képviselt vállalat nevével beküldeni a nevezéshez. Több nevezést is elfogadunk egy levélben, ebben az esetben fontos, hogy egyértelműen összeköthetők legyenek a nevek, cégnevek és a hangfájlok. A nevezések adminisztrációját minden esetben emailben visszaigazoljuk.

    A weboldalt folyamatosan frissítjük, de a legfrissebb információk a verseny Facebook oldalán találhatóak.

    A nevezéshez szükséges idézet

    A ringben harcos,
    Ügyfélszolgálat hőse,
    Mindig kész a harcra,
    De szívében béke.

    Telefon cseng, szól,
    Ütés helyett szóval véd,
    Kesztyű helyett mosoly,
    Ez az ő fegyverzete.

    Panaszok záporán,
    Átverekszi magát,
    Minden egyes hívás,
    Egy újabb kihívás.

    De ha eljön az este,
    És a munka véget ér,
    A bokszoló pihen,
    S álmaiban újra él.

    (mesterséges intelligenciával generált tartalom)

    Közönségszavazás

    A zsűri által kiválasztott 10 és 10 legszebb hangú ügyfélszolgálatos hangját webes felületen lehet meghallgatni és november 3-án éjfélig ezeket 1-5-ig értékelni.

    A szavazás elküldéséhez minden hangot szükséges értékelni és 1 IP címről (eszközről vagy adott proxy-n keresztül) 3-3 szavazatot lehet leadni a szavazás időtartama alatt a női és férfi listára.

    A zsűri

    • Bortnyák Adorján, A Geomant ügyvezetője
    • Kovácsházy Dénes, DIMSZ elnökségi tagja, Contact Center tagozat vezetője
    • Lőrincz András, CONTACT 2024 konferencia képviseletében
    • Szőke Károly, szenior ügyfélszolgálati szakértő

    * amennyiben az adott zsűritag érintett, nem adhat le értékelést, ott a többi zsűritag értékelését vesszük figyelembe.

    A XII. Hangszépségverseny ütemezése, fontosabb dátumok

    • Nevezési határidő: 2024. október 23.
    • Férfi-női top10-es shortlist kihirdetése és közönségszavazás: 2024. október 28-nov 3
    • Eredmény és díjátadó, 2024. november 6-7 – CONTACT 2024 konferencia – a szavazás végeredményének, verseny győzteseinek kihirdetése

    Az alkotásokon a Hangszépségverseny szervezőjét az alábbi rögzített idejű és terjedelmű felhasználásra kizárólagos jog illeti meg.

    Az alkotásokat és a hozzá megadott információkat egészben, vagy részletben, egyes alakjuknak kiemelésével a Hangszépségverseny szervezőbizottsága az esemény promóciójához, valamint a során jogosult változtatás nélkül felhasználni, illetve internetes honlapján megjeleníteni, felhasználni.

    A pályázó szavatol azért, hogy a szerzők, jogtulajdonosok, illetve a megrendelők a nevezéshez, továbbá a fenti körben történő nyilvánosságra hozatalhoz és a felhasználáshoz ingyenesen hozzájárultak.

    A megadott emailes és egyéb elérhetőségeket a DIMSZ csak Hangszépségversennyel kapcsolatos kommunikációra használja. A DIMSZ Adatkezelési tájékoztatója: https://dimsz.hu/adatvedelem/

    hangszépségverseny

    Related Posts

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal. A felméréssorozat célja, hogy rendszeresenfeltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetétRead more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Szeptemberben újra Adatvezérelt Nap – ugye találkozunk?

      By admin | Comments are Closed

      Örömmel értesítünk mindenkit, hogy 2024. szeptember 12-én ismét megrendezésre kerül az Adatvezérelt Nap, mely az év egyik legizgalmasabb és leginnovatívabb szakmai eseménye lesz. SAVE THE DATE, hogy le ne maradj!Ezeket az infókat írd be aRead more

    • Effie Awards Hungary

      Elindult a Marketing Oszkárért a leghatékonyabbak versenye !

      By admin | Comments are Closed

      Az Effie díj egy globális, egyedülálló, komplex rendszer, amelyből az egész marketingkommunikációs iparág profitál.
      Tükröt tart, értéket közvetít, fejlődésre ösztönöz, felhívja a figyelmet a nagyszerű ötletekre, újszerű
      gondolkodásmódra – inspirálva a következő évek marketing szakembereit is.

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary