Frissítés!
Megvannak a nyertesek!
Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat:
- Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt
- Iski-Siladi Mária – Raiffeisen Bank Zrt.
- Horváth Viktória – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Serényi Róbert – Raiffeisen Bank Zrt.
- Burka Gábor – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Márton Norbert – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Köszönjük a nevezéseket, szavazást és a részvételt! Jövőre folytatjuk a XIII. Hangszépségversenyen!
Hamarosan jelentkezünk az eseményről készült képgalériával.
Megvannak a shortlistesek, elindult a közönségszavazás!!
Gratulálunk a XII. Hangszépségverseny shortlistes nevezőinek!
A XII. Hangszépségverseny shortlistes versenyzői (ABC sorrendben):
- Bacsó Dominika Éva – MVM Ügyfélkapcsolati Kft. – Miskolc CC2 Régió
- Enyedi Boglárka – OTP Bank Nyrt.
- Horváth Viktória – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Iski-Siladi Mária – Raiffeisen Bank Zrt.
- Kun Anita – OTP Bank Nyrt.
- Máté Bianka Márta – MVM Ügyfélkapcsolati Kft. – Miskolc CC2 Régió
- Nagy Vivien – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Pabar-Szabó Dóra – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Povazsanyecz Brigitta – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Szakács Szonja – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt
- Bátori Miklós – MULTICOM Group
- Burka Gábor – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Huszti Gábor – OTP Bank Nyrt.
- Ihász Emil – OTP Bank Nyrt.
- Jőrös Ede Tamás – OTP Bank Nyrt.
- Kopor Szebasztián – Protocall 2009 Web- és Telemarketing Kft.
- Márton Norbert – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Serényi Róbert – Raiffeisen Bank Zrt.
- Szitó Imre – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Tótfalusi Patrik – E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
- Tóth Norbert Tibor – MVM Ügyfélkapcsolati Kft. – Miskolc CC2 Régió
Gratulálunk nekik!
Megnyitjuk az alábbi szavazófelületeket, melyeket november 3, vasárnap éjfélig tartunk nyitva:
XII. Hangszépségverseny szavazás – nők
XII. Hangszépségverseny szavazás – férfiak
Köszönjük az időarányosan abszolút rekordszámú nevezést! Minden jelentkezést emailben visszaigazoltunk. Ha nevezett, de nem kapott visszajelzést jelezze mielőbb.
A beérkezett hanganyagokat feldolgoztuk! A felvételek már a négy tagú zsűri előtt. Jövő hét elején publikáljuk a shortlistre jutott versenyzők névsorát és indul a vasárnapig tartó közönségszavazás, majd a Contact Konferencián ünnepeljük a dobogósokat.
A versenyről
A XII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi, a Geomant, a Magyar Posta, a MULTICOM Group, az AI Desk és a Contact Konferencia támogatásával.
2012-es indulása óta már tizenkettedik alkalommal rendezzük meg a Contact Centeres kollégák megmérettetését, a Hangszépségversenyt. Ez a verseny lehetőséget ad arra, hogy megmutassuk, hogy nem csak a cégek vagy a vezetők küzdenek napi szinten a partnerekkel való kapcsolat javításáért, hanem közvetlenül a frontvonalban, az ügyfélszoláglatos kollégák is ezt teszik nap mint nap. Láttatni tudjuk az is, hogy a cég szolgáltatásait és termékeit jól ismerő, megfelelő technológiai támogatással bíró emberek, a kreativitás, az empátia és még számos emberi tényező pótolhatatlan és nagyon fontos a cégek életében és azok megítélésének alakításában. A verseny idén (is) nagyon rövid határidőkkel dolgozik, ez a kényszerű tényező megméretteti a szervezeteket abban is, hogy milyen gyorsan tudnak ilyen kihívásokra vagy lehetőségekre reagálni.
Az elmúlt években többek között olyan cégek munkatársai neveztek, mint: 1818, Aegon, Budapest Bank Zrt., Call to Action, CIB, Cofidis, Dreher, Genertel, Hometelesales, IKEA, Intrum Justitia, K&H Bank, Lidl, Magyar Cetelem, Magyar Posta, Magyar Telekom, Max & Future, MOL, Multicom Contact, MVM, NKM, Oney, Photel, Protocall, Raiffeisen, Studio Moderna 2000 TV-Shop, SYKES, Trenkwalder, Vodafone.
A nevezéseket 2024. október 23. éjfélig várjuk emailben, és a részvétel továbbra is ingyenes.
Idén is zsűri választja ki a nevezők anonimizált felvételei alapján a döntős hangokat. A zsűri a következő szempontok szerint értékeli a beérkezett nevezéseket: hitelesség, dinamika, hangszín, ritmika, hangsúly, artikuláció, légzéstechnika, nyelvhelyesség és hanglejtés. Az előző évek tapasztalatai alapján azok a hangok kapnak magas értékelést, amelyek jó benyomást keltenek, és az ügyfelek szívesen beszélgetnek velük egy ügyfélszolgálaton keresztül (nem feltétlenül szinkronszínészt vagy bemondót).
A döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz idén Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A shortlist kihirdetése és a közönségszavazást október 28-án, hétfőn indítjuk, és november 3-án éjfélig lehet szavazni. A győzteseket a Contact Konferencián (2024. november 6-7.) hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül értékes nyereményekkel jutalmazzuk őket.
Az idei versenyre az alább megadott idézetet kell hanganyagként rögzíteni (tetszőleges formátumban, pl.: m4a, mp3, mp4, aac, wav) és emailben ([email protected]), saját és a képviselt vállalat nevével beküldeni a nevezéshez. Több nevezést is elfogadunk egy levélben, ebben az esetben fontos, hogy egyértelműen összeköthetők legyenek a nevek, cégnevek és a hangfájlok. A nevezések adminisztrációját minden esetben emailben visszaigazoljuk.
A weboldalt folyamatosan frissítjük, de a legfrissebb információk a verseny Facebook oldalán találhatóak.
A nevezéshez szükséges idézet
A ringben harcos,
Ügyfélszolgálat hőse,
Mindig kész a harcra,
De szívében béke.Telefon cseng, szól,
Ütés helyett szóval véd,
Kesztyű helyett mosoly,
Ez az ő fegyverzete.Panaszok záporán,
Átverekszi magát,
Minden egyes hívás,
Egy újabb kihívás.De ha eljön az este,
És a munka véget ér,
A bokszoló pihen,
S álmaiban újra él.
(mesterséges intelligenciával generált tartalom)
Közönségszavazás
A zsűri által kiválasztott 10 és 10 legszebb hangú ügyfélszolgálatos hangját webes felületen lehet meghallgatni és november 3-án éjfélig ezeket 1-5-ig értékelni.
A szavazás elküldéséhez minden hangot szükséges értékelni és 1 IP címről (eszközről vagy adott proxy-n keresztül) 3-3 szavazatot lehet leadni a szavazás időtartama alatt a női és férfi listára.
A zsűri
- Bortnyák Adorján, A Geomant ügyvezetője
- Kovácsházy Dénes, DIMSZ elnökségi tagja, Contact Center tagozat vezetője
- Lőrincz András, CONTACT 2024 konferencia képviseletében
- Szőke Károly, szenior ügyfélszolgálati szakértő
* amennyiben az adott zsűritag érintett, nem adhat le értékelést, ott a többi zsűritag értékelését vesszük figyelembe.
A XII. Hangszépségverseny ütemezése, fontosabb dátumok
- Nevezési határidő: 2024. október 23.
- Férfi-női top10-es shortlist kihirdetése és közönségszavazás: 2024. október 28-nov 3
- Eredmény és díjátadó, 2024. november 6-7 – CONTACT 2024 konferencia – a szavazás végeredményének, verseny győzteseinek kihirdetése
Az alkotásokon a Hangszépségverseny szervezőjét az alábbi rögzített idejű és terjedelmű felhasználásra kizárólagos jog illeti meg.
Az alkotásokat és a hozzá megadott információkat egészben, vagy részletben, egyes alakjuknak kiemelésével a Hangszépségverseny szervezőbizottsága az esemény promóciójához, valamint a során jogosult változtatás nélkül felhasználni, illetve internetes honlapján megjeleníteni, felhasználni.
A pályázó szavatol azért, hogy a szerzők, jogtulajdonosok, illetve a megrendelők a nevezéshez, továbbá a fenti körben történő nyilvánosságra hozatalhoz és a felhasználáshoz ingyenesen hozzájárultak.
A megadott emailes és egyéb elérhetőségeket a DIMSZ csak Hangszépségversennyel kapcsolatos kommunikációra használja. A DIMSZ Adatkezelési tájékoztatója: https://dimsz.hu/adatvedelem/