Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

XIII. Hangszépségverseny: Az emberi hang az MI korában

By admin | Események, Hírek | Comments are Closed | 26 szeptember, 2025 | 0

A DIMSZ Contact Center tagozata 2025-ben tizenharmadik alkalommal rendezi meg a Contact Centeres szakma egyik legkedveltebb eseményét, a Hangszépségversenyt. Az idei év tematikáját egy friss, 2025-ös kutatás inspirálta, amely az ügyfélkiszolgálás és a technológia kapcsolatát vizsgálta a magyar lakosság körében. Az eredmények rávilágítanak arra, ami a contact centeresek számára mindennapi valóság: a technológia fejlődése mellett az emberi tényező, a személyes kapcsolat és a hiteles, empatikus hang szerepe megkérdőjelezhetetlen.


A versenyről

A XIII. Contact Center Hangszépségversenyt az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata szervezi.

A 2012-es indulás óta versenyünk célja, hogy felhívja a figyelmet a contact centeres kollégák áldozatos munkájára és megmutatja, hogy a frontvonalban dolgozó szakemberek milyen kulcsfontosságú szerepet játszanak egy vállalat sikerében. Egy 2025-ös, a DIMSZ megbízásából készült országos kutatás is megerősíti ezt a küldetést.

Miért fontosabb az emberi hang, mint valaha? A kutatás legfőbb tanulságai:

  • A telefon a legfontosabb csatorna: Bár egyre több digitális megoldás létezik, a magyar lakosság még mindig a telefont preferálja leginkább, ha egy szolgáltatóval kell felvennie a kapcsolatot.
  • Bizalom az emberben: A magyarok 76%-a találkozik mesterséges intelligenciával (MI) működő ügyfélszolgálatokkal, de kétharmaduk (66%) még mindig jobban megbízik egy személyes ügyintézőben, mint egy MI-alapú megoldásban.
  • Az MI korlátai: A lakosság fele (50%) úgy gondolja, hogy egy ügyfélszolgálati robot nehezen érti meg a problémákat, és a felhasználók csupán 27%-a érzi úgy, hogy személyre szabott választ kap egy MI-től.
  • A stílus mindent visz: Egy másik érdekes adat, hogy még akkor is, ha az ügyfelek elégedetlenek például a várakozási idővel, az ügyintéző stílusát és segítőkészségét magasra értékelik. Ez bizonyítja, hogy egy kiváló operátor egy negatív élményt is képes pozitív irányba fordítani.

Ezért a XIII. Hangszépségverseny idén azt a hitelességet, empátiát és kreativitást ünnepli, amit csak egy emberi hang képes nyújtani. Olyan kollégákat keresünk, akik hangjukkal hidat építenek ember és technológia között.


Nevezés

A nevezéseket 2025. október 22. éjfélig várjuk emailben a [email protected] címen. A részvétel ingyenes.

Idén is egy szakmai zsűri választja ki a nevezők anonimizált felvételei alapján a 10 legjobb férfi és 10 legjobb női döntős hangot. A zsűri a következő szempontok szerint értékel: hitelesség, dinamika, hangszín, ritmika, hangsúly, artikuláció és hanglejtés. Az idei évben kiemelt figyelmet fordítunk az empátia és a természetesség kifejezésére, azokra a kvalitásokra, amelyek az emberi hangot megkülönböztetik a mesterséges intelligenciától.

A döntősök közül a közönségszavazás dönti el, hogy kié lesz 2025-ben Magyarország legszebb női és férfi contact centeres hangja. A győzteseket a Techxpo 2025 konferencián (2025. november 13.) hirdetjük ki.

A nevezéshez szükséges idézet

Az idei idézet a verseny központi témáját, az ember és gép kapcsolatát járja körül az ügyfélkiszolgálásban. A hanganyagot tetszőleges formátumban (pl. m4a, mp3, wav) kérjük beküldeni a nevező és a képviselt vállalat nevével együtt.

A headset csendjében, a monitor kék fényénél ott fut a script, a tökéletesre csiszolt, empatikusnak hazudott mondatok sora. Az algoritmus már mindent kiszámolt: a várható kérdést, a leghatékonyabb választ, a minimálisra szorított interakciós időt. A rendszer hibátlanul működik, amíg a túloldalon csak egy adathalmaz van. De a gép nem hallja a vonal végén azt a pici megakadást a lélegzetvételben, ami elárulja, hogy a probléma valójában nem a számlán van, hanem a tehetetlenségben. És itt jössz te. Ez a te hackelésed: egyetlen őszinte hangsúllyal, egy improvizált, emberszagú mondattal felülírod a rendszert. A hangod nem csak információt továbbít, hanem kapcsolatot teremt a pixelek és a protokollok rideg világában. Ez az a pillanat, amikor a leghatékonyabb automatizmusnál is erősebb lesz egyetlen, emberi szó: megértem.


Közönségszavazás

A zsűri által kiválasztott 10-10 legszebb hangú ügyfélszolgálatosra webes felületen lehet majd szavazni. A szavazás 2025. október 27-én indul és november 10-én éjfélig tart.

A Zsűri

  • (A 2025-ös zsűritagok listája hamarosan)

A XIII. Hangszépségverseny ütemezése

  • Nevezési határidő: 2025. október 22.
  • Shortlist kihirdetése és közönségszavazás: 2025. október 27. – november 10.

Eredményhirdetés és díjátadó: 2025. november 13. – Techxpo 2025 konferencia

hangszépségverseny

Related Posts

  • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

    By admin | Comments are Closed

    DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

  • Adatvezérelt reggeli program

    By admin | Comments are Closed

    2024. március 27-én, 9 órai kezdettel kerül sor az Adatvezérelt reggelire, ahol szövetségünk, valamint az NMHH, azaz a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság közös, reprezentatív kutatása is debütál.  A legfontosabb paraméterek: 📅 Dátum: 2024. márciusRead more

  • Március 27-én Adatvezérelt reggeli

    By admin | Comments are Closed

    Új kutatást mutat be a DIMSZ az Adatvezérelt reggelin Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak márRead more

  • Brandfestival

    Brandfestival 2022 – DIMSZ tagi kedvezmény

    By admin | Comments are Closed

    Az idei esemény 2022. november 10–11. között kerül megrendezésre az ETELE Cinemában.A fesztivál programja ez alkalommal a virtuális stratégiaalkotás és kommunikáció köréépült. Olyan tematikával készülnek, ami alapjaiban határozza meg a jövő szakmaigondolkodását! Regisztrációd során, “tagságokRead more

  • Hangszépségverseny

    XI. Hangszépségverseny

    By admin | Comments are Closed

    Frissítés Gratulálunk a 2022-es Hangszépségverseny nyerteseinek! fotó: CONTACT2022 konferencia A női nyertes: Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati KftVékonyné Móra Virág – E.ON Ügyfélszolgálati KftHerman RékaRead more

Kategóriák

  • Egyéb
  • Események
  • Hírek
  • Képzések
  • Kutatások, benchmarkok
  • Lobby

Archívum

  • 2025. szeptember
  • 2025. június
  • 2025. február
  • 2024. október
  • 2024. szeptember
  • 2024. július
  • 2024. május
  • 2024. április
  • 2024. március
  • 2023. május
  • 2023. március
  • 2023. január
  • 2022. december
  • 2022. november
  • 2022. október
  • 2022. augusztus
  • 2022. március
  • 2022. február
  • 2022. január
  • 2021. december
  • 2021. november
  • 2021. augusztus
  • 2021. június
  • 2021. április
  • 2021. március
  • 2021. február
  • 2021. január
  • 2020. december
  • 2020. november
  • 2020. augusztus
  • 2020. július
  • 2020. június
  • 2020. május
  • 2020. március
  • 2020. február
  • 2020. január
  • 2019. október
  • 2019. szeptember
  • 2019. augusztus
  • 2019. július
  • 2019. május
  • 2019. április
  • 2019. február
  • 2018. december
  • 2018. november
  • 2018. október
  • 2018. szeptember
  • 2018. augusztus
  • 2018. július
  • 2018. június
  • 2015. április

Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

Menü

  • Nyitólap
  • Rólunk
  • Tevékenységek
  • Tagság
  • Kapcsolat
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelem
  • About us

Legfrissebb bejegyzés

  • XIII. Hangszépségverseny: Az emberi hang az MI korában

    By admin | Comments are Closed

    A DIMSZ Contact Center tagozata 2025-ben tizenharmadik alkalommal rendezi meg a Contact Centeres szakma egyik legkedveltebb eseményét, a Hangszépségversenyt. Az idei év

Címkék

adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

Elérhetőségeink

Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

1036 Budapest, Perc utca 8.

+36 30 588 1344

Lépjen velünk kapcsolatba!

 

© 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English
Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary