Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

A DIMSZ Digitális Kerekasztal témája volt: Digitális marketing & transzformáció 2020-ban

    Home Események A DIMSZ Digitális Kerekasztal témája volt: Digitális marketing & transzformáció 2020-ban
    Digitális Kerekasztal

    A DIMSZ Digitális Kerekasztal témája volt: Digitális marketing & transzformáció 2020-ban

    By admin | Események, Hírek | Comments are Closed | 4 december, 2020 | 0

    2020 december 3-án tartotta a DIMSZ Keresőmarketing tagozata az első Digitális Kerekasztal eseményét. 2020 a változások és az új tapasztalatok éve, a most elindult folyamatoknak pedig még mindig nincs vége. A koronavírus járvány ugyanis az élet minden területére hatással volt. Nem képez kivételt ez alól a digitális marketing és azon belül a keresőmarketing sem. Éppen ezért itt az ideje volt kicsit leülni és megnézni, hogyan hatott ránk a COVID-19 ezen a téren.

    Az eseményről felvétel készült, ezt a tagozat feldolgozza és – valamilyen formán – a szakma rendelkezésére bocsátja.

    A DIMSZ Digitális Kerekasztal 1 órás programjában a résztvevők alábbi témákban tájékozódhattak:

    1. 13:00-13:20 Ormándlaki Balázs /Drive Online/ előadása:

    Témája, a 2020-as esztendő keresőmarketing tapasztalatai volt.

    Előadása 3 főbb téma köré csoportosult:

    • A COVID-19 érzelmi hatása: mint jelenség és ennek leképződése az ügyfélkapcsolatokban.
    • Az e-kereskedelem fejlődése: pozitív, illetve negatív hatások, valamint a gyártó cégek megjelenése a webshopok világában.
    • Keresőmarketing technológiák: a Shopping térnyerése, a feed alapú marketing kihívásai és az intelligens licitálási módszerek fejlődése.
    1. 13:20-14:00 Panelbeszélgetés:

    Ormándlaki Balázzsal, illetve meghívott vendégekkel:  Forgách Gézával a GroupM-től, Pongrác Dáviddal az OXO Holdingstól, valamint Asztalos Leventével a Klikkmániatól.

    A beszélgetést Bay Áron a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának vezetője moderálta.

    A panelbeszélgetésben az alábbi témaköröket járták körbe:

    • A digitális transzformáció kényszerű gyorsulása a hazai és a nemzetközi vállalkozó szektorokban.
    • A COVID-19 hatása a startup piacra: lehetőségek és veszélyek.
    • A globális szereplők (Google, Facebook, LinkedIn, Amazon, Apple) tovább erősödnek?
    covid-19, google, keresőmarketing, magyar keresőmarketing, ppc, search engine marketing, sem, seo

    Related Posts

    • Adatvezérelt Nap 2024: egy életre szóló tapasztalat!

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Adatvezérelt nap 2024 szeptemer 12-én a Premier kultcaféban

    • Adatvezérelt reggeli program

      By admin | Comments are Closed

      2024. március 27-én, 9 órai kezdettel kerül sor az Adatvezérelt reggelire, ahol szövetségünk, valamint az NMHH, azaz a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság közös, reprezentatív kutatása is debütál.  A legfontosabb paraméterek: 📅 Dátum: 2024. márciusRead more

    • Március 27-én Adatvezérelt reggeli

      By admin | Comments are Closed

      Új kutatást mutat be a DIMSZ az Adatvezérelt reggelin Leginkább a számítógépes vírusoktól és adataik illetéktelen kézbe való kerülésétől tart ez az 50 évnél idősebb korosztály, és 10 százalék körüli azok aránya, akik voltak márRead more

    • Brandfestival

      Brandfestival 2022 – DIMSZ tagi kedvezmény

      By admin | Comments are Closed

      Az idei esemény 2022. november 10–11. között kerül megrendezésre az ETELE Cinemában.A fesztivál programja ez alkalommal a virtuális stratégiaalkotás és kommunikáció köréépült. Olyan tematikával készülnek, ami alapjaiban határozza meg a jövő szakmaigondolkodását! Regisztrációd során, “tagságokRead more

    • Hangszépségverseny

      XI. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés Gratulálunk a 2022-es Hangszépségverseny nyerteseinek! fotó: CONTACT2022 konferencia A női nyertes: Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft Jóczik-Gulyás Inez Mirtill – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati KftVékonyné Móra Virág – E.ON Ügyfélszolgálati KftHerman RékaRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary