2020 december 3-án tartotta a DIMSZ Keresőmarketing tagozata az első Digitális Kerekasztal eseményét. 2020 a változások és az új tapasztalatok éve, a most elindult folyamatoknak pedig még mindig nincs vége. A koronavírus járvány ugyanis az élet minden területére hatással volt. Nem képez kivételt ez alól a digitális marketing és azon belül a keresőmarketing sem. Éppen ezért itt az ideje volt kicsit leülni és megnézni, hogyan hatott ránk a COVID-19 ezen a téren.
Az eseményről felvétel készült, ezt a tagozat feldolgozza és – valamilyen formán – a szakma rendelkezésére bocsátja.
A DIMSZ Digitális Kerekasztal 1 órás programjában a résztvevők alábbi témákban tájékozódhattak:
- 13:00-13:20 Ormándlaki Balázs /Drive Online/ előadása:
Témája, a 2020-as esztendő keresőmarketing tapasztalatai volt.
Előadása 3 főbb téma köré csoportosult:
- A COVID-19 érzelmi hatása: mint jelenség és ennek leképződése az ügyfélkapcsolatokban.
- Az e-kereskedelem fejlődése: pozitív, illetve negatív hatások, valamint a gyártó cégek megjelenése a webshopok világában.
- Keresőmarketing technológiák: a Shopping térnyerése, a feed alapú marketing kihívásai és az intelligens licitálási módszerek fejlődése.
- 13:20-14:00 Panelbeszélgetés:
Ormándlaki Balázzsal, illetve meghívott vendégekkel: Forgách Gézával a GroupM-től, Pongrác Dáviddal az OXO Holdingstól, valamint Asztalos Leventével a Klikkmániatól.
A beszélgetést Bay Áron a DIMSZ Keresőmarketing tagozatának vezetője moderálta.
A panelbeszélgetésben az alábbi témaköröket járták körbe:
- A digitális transzformáció kényszerű gyorsulása a hazai és a nemzetközi vállalkozó szektorokban.
- A COVID-19 hatása a startup piacra: lehetőségek és veszélyek.
- A globális szereplők (Google, Facebook, LinkedIn, Amazon, Apple) tovább erősödnek?