Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Az MRSZ kéréssel fordul a kormányhoz, hogy a reklámipar más részei is segítséget kapjanak

    Home Hírek Az MRSZ kéréssel fordul a kormányhoz, hogy a reklámipar más részei is segítséget kapjanak

    Az MRSZ kéréssel fordul a kormányhoz, hogy a reklámipar más részei is segítséget kapjanak

    By admin | Hírek | Comments are Closed | 27 március, 2020 | 0

    Az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) is aktívan együttműködik, támogatja az MRSZ törekvéseit az iparág újraindításának Kormányzati megsegítésének megszerzésében.

    A reklám- és PR-ügynökségek, outdoor és direktmarketing szolgáltatók, sales house-ok és piackutatók megvédése nélkül szerintük bajos lesz újraindítani a gazdaságot.

    A Kreatívnak küldött nyilatkozatában a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) üdvözölte és megköszönte a kormánynak, hogy a rendezvényszektor után a médiavállalatoknak is segítséget nyújt az állam járulékelengedés képében. Az MRSZ írásos válaszából az derül ki, hogy a hétfői döntést a soraiban médiacégeket is tudó szövetség múlt csütörtöki javaslata előzte meg.

    „Ugyanakkor a mai nappal, azaz március 26-án azzal a további kéréssel fordultunk a Kormány felé hogy a reklám-, média- és PR-ügynökségek, a sales house-ok, a közterületi piaci szereplők, direkmarketing szolgáltatók és a marketing kutatással foglalkozó vállalkozások tekintetében is terjesszék ki a gazdasági kármentési intézkedési csomagot, hiszen a már segítséget kapó részterületeken túl az imént felsorolt vállalkozások az MRSZ becslései szerint több mint 100 ezer család megélhetését jelentősen befolyásolják, így nagyon fontos volna, ha ezen munkahelyek megőrzését is tudná támogatná a kormányzat” – fogalmaz a szövetség.

    „Bízunk benne, hogy a teljes gazdaságot érintő jelentős visszaesés ellenére a gazdaság újraindításában kulcsszerepet játszó reklámipar minél több szereplője életben tud maradni és meg tudja őrizni munkavállalóit. Ahogyan 2016-os reklámgazdasági hatástanulmányunk is igazolta: minden reklámra költött forint hat további forintot eredményez a nemzetgazdaság számára. Emiatt is kiemelkedően fontos, hogy a jelentős – bár most még szakmailag hitelesen nem felmérhető – visszaesést elszenvedő kommunikációs iparág szereplői a veszélyhelyzet elmúlásával a gazdaság újra indulásába azonnal és aktívan be tudjanak kapcsolódni.”

    Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető államtitkár az e hét csütörtöki kormányinfón már bejelentette, hogy további ágazatokra terjesztik ki a járulékmentességet, de további részleteket ott nem közölt. Az elmúlt hetekből kiindulva ezek majd a miniszterelnök péntek reggeli rádióinterjújából vagy a Magyar Közlönyben megjelenő kormányrendeletekből derülhetnek ki.

    (forrás: Kreatív)

    covid-19, DM, kormányinfó, magyar reklámszövetség, marketing, mrsz, outdoor, piackutatók, pr, reklám, reklámipar, sales house

    Related Posts

    • DIMSZ Közgyűlés június 17-én

      By admin | Comments are Closed

      Tisztelt DIMSZ Tagok! Ezúton is jelezzük, hogy a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éves rendes közgyűlését 2025. június 17-én (kedden) tartja. A közgyűlés reggel 9:00-kor kezdődik (határozatképtelenség esetén 9:15 órától) az Oda nevű helyszínen (Czakó Kert, Budapest), de természetesenRead more

    • 2025-ben is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!

      By admin | Comments are Closed

      Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik éve díjazza az olyan kommunikációs gyakorlatokat, melyek kiemelten kezelik a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontokat a marketingkommunikáció tervezése és megvalósítása során. Az Önszabályozó ReklámRead more

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és átláthatóbbá tévő módosításokkal. A felméréssorozat célja, hogy rendszeresenfeltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetétRead more

    • XII. Hangszépségverseny

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés! Megvannak a nyertesek! Köszönjük a leadott szavazatokat, 17.226 értékelés alapján a XII. Contact Center Hangszépségverseny dobogósai, akik a Contact 2024 konferencián vehették át díjukat: Thomann Katalin – Alfa Vienna Insurance Group Biztosító Zrt Iski-Siladi Mária –Read more

    • Még nyitva a nevezés a Mediaspace Global Changemakers’ díjra

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: új nevezési határidő – 2024. október 7. A Mediaspace.global azzal a céllal hozta létre a Global Changemakers’ Awardot, hogy a gyorsan változó technológiai, piaci és szabályozási környezetben a progresszív megoldások felszínre kerüljenek és aRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. június
    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • DIMSZ Közgyűlés június 17-én

      By admin | Comments are Closed

      Tisztelt DIMSZ Tagok! Ezúton is jelezzük, hogy a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) éves rendes közgyűlését 2025. június 17-én (kedden) tartja. A közgyűlés reggel 9:00-kor kezdődik

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary