ÚJABB FRISSÍTÉS: eredményhirdetés 2021.12.14., 15 óra, a DIMSZ Youtube csatornáján!
X. Contact Center Hangszépségverseny – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – DIMSZ Contact Center tagozatának szervezésében a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM támogatásával és a Contact Konferenciával, a Kreatívval partnerségben kerül megrendezésre.
A versenyről
Immár tizedik alkalommal rendezzük meg – a Contact Centeres kollégák megmérettetését – a Hangszépségversenyt. A szakmában már nem, és a tágabb közönségnek pedig egyre kevésbé kell bemutatni a versenyt, ami felhívja az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák munkájának fontosságára a figyelmet. Az elmúlt években olyan cégek képviselőitől érkezett nevezés, mint: 1818, Aegon, Budapest Bank Zrt., Call to Action, CIB, Cofidis, Dreher, Genertel, Hometelesales, Intrum Justitia, K&H Bank, Lidl, Magyar Cetelem, Magyar Posta, Magyar Telekom, MOL, Multicom Contact, NKM, Oney, Photel, Protocall, Raiffeisen, Studio Moderna 2000 TV-Shop, SYKES, Trenkwalder, Vodafone
A DIMSZ Contact Center tagozata 2012-ben hagyományt indított el az első Hangszépségverseny meghirdetésével. A tizedik Hangszépségverseny a Geomant, a Magyar Posta és a MULTICOM támogatásával és a Contact Konferenciák és a Kreatív segítségével jöhetett létre.
A nevezéseket 2021. november 1. éjfélig várjuk és ez továbbra is ingyenes. Idén is egy szervezői zsűri választja ki a döntős hangokat, ezt követően a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A döntőzsűrizést a tervek szerint november 15-én zárjuk le, a a shortlist kihirdetése és közönségszavazatok leadása november 22-én hétfőn, 9 órakor indul és december 6-án éjfélig lesz lehetőség. A győzteseket 2021. december 14-én, 15 órakor a Szövetség online díjátadó gáláján hirdetjük ki, és a szakmai elismerésen kívül a nyerteseket értékes nyereményekkel is jutalmazzunk. Az idei megmérettetésre a megadott idézetet kell hanganyagként rögzíteni és emailben ([email protected]) beküldeni a nevezéshez*.
A weboldalt frissítjük, de a friss információk a verseny facebook oldalán találhatóak.
Az idézet
„A contact center (vagy ügyfélkapcsolati központ) lényegében egy multimédiás call center.
Ahogy a piacok fejlődnek, a végfelhasználók egyre nagyobb szabadságot követelnek abban, hogy hol, mikor és milyen eszköz használatával hajtsák végre üzleti tranzakcióikat. Ez azt eredményezi, hogy a csupán hangalapú kommunikációt lehetővé tevő call centereket egyre inkább felváltják a multimédia képességekkel bíró contact centerek, melyek segítségével egy szervezet nem csupán telefonon, hanem más csatornákon keresztül is hatékonyan tud kommunikálni ügyfeleivel, akár a vállalati weboldalon elküldött kérdésekre is reagálva.”
https://hu.wikipedia.org/wiki/Call_center
A nevezéshez* a nevet, céget és a fenti bekezdés hangfájlját vagy az arra való hivatkozását kérjük küldje a [email protected] címre, minden nevezést emailben visszaigazolunk.
Shortlist
A zsűri értékelését* követően a shortlistes 10-10 legszebb hangú nő és férfi hangjára a Kreatív felületén lehet majd szavazatot leadni.
A legszebb hangú női ügyfélszolgálatosok (ABC sorrendben):
- Balogh Barbara – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)
- Bellér Adrienn – Max & Future Kft.
- Császárné Kiss Petra – OTP Bank Nyrt.
- Farsang Judit – OTP Bank Nyrt.
- Hajgató Rita Erika – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
- Herman Réka – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Hoffman Tímea – Magyar Cetelem Bank Zrt.
- Juhász Janka – Cofidis Magyarországi Fióktelepe
- Néber Laura – OTP Bank Nyrt.
- Pósza Gabriella– NNK Egészségvonal Contact Center
- Róth Krisztina – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
- Takács Szandra – Protocall Kft.
Női hangok meghallgathatók és értékelhetők: https://dimsz.hu/szavazas-noi/
A legszebb hangú férfi ügyfélszolgálatosok (ABC sorrendben):
- Árvai Pál – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)
- Bátori Miklós – Multicom Contact Kft.
- Bibók Benjamin – 1818 Kormányzati Ügyfélvonal (NISZ Zrt.)
- Erdős Gábor – OTP Bank Nyrt.
- Kovácsi Dávid – Protocall Kft.
- Laczi Gergő – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
- Lupaneszku Viktor – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
- Mészáros Gergely – OTP Bank Nyrt.
- Tatár Norbert – MVM Ügyfélkapcsolati Kft.
- Tóth Bende – MVM EÉ Ügyfélkapcsolati Kft.
Férfi hangok meghallgathatók és értékelhetők: https://dimsz.hu/szavazas/
Közönségszavazás
A zsűri által kiválasztott 12 és 10 legszebb hangú ügyfélszolgálatos hangját webes felületen lehet meghallgatni és december 6-án éjfélig ezeket 1-5-ig értékelni.
A szavazás elküldéséhez minden hangot szükséges értékelni és 1 IP címről (eszközről) 3-3 szavazatot lehet leadni a női és férfi listára.
A zsűri
Bortnyák Adorján, A Geomant ügyvezetője
Kovácsházy Dénes, DIMSZ elnökségi tag, Contact Center tagozat vezetője
Viniczai András, A DIMSZ elnökségi tagja
Szőke Károly, A Contact konferencia képviseletében
* amennyiben az adott zsűritag érintett, nem adhat le értékelést, ott a többi zsűritag értékelését vesszük figyelembe.