Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association HungaryAdatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary
  • Rólunk
    • Értékeink és küldetésünk
    • Elnökség
    • Etikai kódex
    • Alapszabály
    • Tagozatok
    • Történet
    • Bizottság
  • Tevékenységek
    • Kutatások, benchmarkok
    • Képzések
    • Lobby
    • Események
  • Hírek
  • Tagság
    • Előnyök
    • Tagfelvétel
    • Tagok
  • Kapcsolat
  • English

Direktmarketing iparági számok – DM Szenzor B2B

    Home Hírek Direktmarketing iparági számok – DM Szenzor B2B

    Direktmarketing iparági számok – DM Szenzor B2B

    By admin | Hírek, Kutatások, benchmarkok | Comments are Closed | 28 február, 2019 | 0

    A Magyar Posta támogatásával a DIMSZ az idei évben is elkészítette az előző évre vonatkozó adatvezérelt szektorra vonatkozó felmérését (DM Szenzor B2C), melyet Viniczai András -Café innovációs vezetője és a DIMSZ elnökségének tagja mutatott be az Evolution konferencián az MRSZ és a társzövetségek Reklámtorta prezentációjának keretében.

    A direkt marketing szektor mérete az elmúlt években ismét növekedésnek indult és idén az előző évhez képest 5 százalékos emelkedéssel, 34,4 Mrd Ft-ra nőtt.

    Mind az offline, mind a digitális csatornákon belül növekedett a piac, a címzett küldemények esetében 3, a címezettlen küldeményeknél 5 százalékos emelkedés látható, míg a digitális megoldások piaca 6 százalékponttal növekedett.

    Az adatvezérelt marketing piacon a tavalyi évben jellemzően a 100-500 millió Ft bevételű cégek tudtak fejlődni magukhoz képest, de az 1Mrd feletti forgalmú cégek is nagyrészt nőni tudtak. A technológiai változások hatására piaci átrendeződés indult el, ahol eddig markáns piaci szereplők jelentősége csökken, míg a korábban kis jelentőségű cégek egyre fontosabb szereplőkké válnak.

    A piacot pozitívan befolyásoló tényezőként a marketing automatizációs rendszerek egyre nagyobb térnyerését, a digitális csatornák integrálódását, a megbízók házon belüli adatbázisainak felértékelődését és az ebből fakadó új lehetőségeket említették. A szakemberek véleménye alapján a vállalatokat szakmailag egyre érettebb döntések jellemzik, a cégek bátrabban veszik igénybe külső szolgáltató partnerek segítségét. A növekedést azonban lassítja a szakemberhiány, az ebből eredő kapacitáshiány, valamint a növekvő bérszínvonal.

    A 2019-es évre vonatkozó előrejelzések alapján a növekedés az idei évben is folytatódni fog és a piacon érezhető átrendeződés sem áll meg. A meglévő csatornák mellett újak megjelenésére és megerősödésére is számítanak a szakemberek, aminek köszönhetően ismét új cégek tűnhetnek fel a piacon. Az idei évet meghatározó vállalati folyamatokat az adatvezérelt kommunikáció és a marketing automatizáció által nyújtott új technológiák implementálása és azok hatékony működtetéséhez szükséges szakmai tudás-bázis kiépítése jellemzi majd.

    DM Szenzor B2B – letölthető prezentáció

    No tags.

    Related Posts

    • Kutatás 2023

      Nem törődünk eléggé online adataink védelmével

      By admin | Comments are Closed

      Az elmúlt egy évben legalább 100–150 ezer internetező adott információkat e-mailben személyes adatairól. Bár sokan biztosak abban, hogy legális szolgáltatói kapcsolatfelvétel történt, mintegy 20–50 ezer fő között lehet azok száma, akik illegális adathalászat áldozataivá váltak, tehát akár minden harmadik-ötödik internetező érintett lehetett – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal (NMHH) végzett közös kutatásunkból, amit a hazai internetezők körében végeztünk. A kutatás hangsúlyozza: nem törődünk eléggé az adatvédelemmel, nagy az adatbiztonsággal kapcsolatos bizonytalanság.

    • Szabó László Zsolt - NMHH

      Vajon mennyire vagyunk adattudatosak?- Homályos sütik és elfelejtett jelszavak

      By admin | Comments are Closed

      Pontosan tudja, mit fogad el a neten egy felugró ablakra kattintva? Minden webhelyen más jelszót használ? Utalnak önre a jelszavai? Ilyen kérdésekre is keresi a választ a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a DIMSZRead more

    • Stéger Anett és Huszics György

      A magyar lakosság több mint 80%a vesz részt benne, genderfüggetlen és covidálló.

      By admin | Comments are Closed

      Elkészült a DIMSZ Az Adatvezérelt Marketing Szövetség kutatása a hűség- és kedvezményprogramokról.

    • kockázatkezelés kutatás

      Kockázatkezelés Kutatás 2022

      By admin | Comments are Closed

      DIMSZ Kockázatkezelés kutatás 2022 – kitölthető kérdőív

    • 4. MRSZ Barométer kutatás

      By admin | Comments are Closed

      Frissítés: 2022. január 21-ig meghosszabbított határidő! A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet a 4. alkalommal készíti el MRSZ Barométer kutatást, ezúttal megújult tartalommal. Az elkészült korábbi három hiánypótló kutatás pozitív fogadtatása és sikere arraRead more

    Kategóriák

    • Egyéb
    • Események
    • Hírek
    • Képzések
    • Kutatások, benchmarkok
    • Lobby

    Archívum

    • 2025. február
    • 2024. október
    • 2024. szeptember
    • 2024. július
    • 2024. május
    • 2024. április
    • 2024. március
    • 2023. május
    • 2023. március
    • 2023. január
    • 2022. december
    • 2022. november
    • 2022. október
    • 2022. augusztus
    • 2022. március
    • 2022. február
    • 2022. január
    • 2021. december
    • 2021. november
    • 2021. augusztus
    • 2021. június
    • 2021. április
    • 2021. március
    • 2021. február
    • 2021. január
    • 2020. december
    • 2020. november
    • 2020. augusztus
    • 2020. július
    • 2020. június
    • 2020. május
    • 2020. március
    • 2020. február
    • 2020. január
    • 2019. október
    • 2019. szeptember
    • 2019. augusztus
    • 2019. július
    • 2019. május
    • 2019. április
    • 2019. február
    • 2018. december
    • 2018. november
    • 2018. október
    • 2018. szeptember
    • 2018. augusztus
    • 2018. július
    • 2018. június
    • 2015. április

    Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.

    Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.

    Menü

    • Nyitólap
    • Rólunk
    • Tevékenységek
    • Tagság
    • Kapcsolat
    • Impresszum
    • Médiaajánlat
    • Adatvédelem
    • About us

    Legfrissebb bejegyzés

    • Felhívás MRSZ Barométer 7. kutatásban való részvételre

      By admin | Comments are Closed

      Figyelmükbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Groupkutatóintézet 7. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását frissült kérdésekkel és a kitöltéstgyorsabbá és

    Címkék

    adatvezérelt adatvezérelt nap adatvédelem adex ad spend agency analitika barometer call center contact center cookie covid-19 data protection dimsz effie effie hungary eprivacy gdpr hangszépségverseny hungary iaa keresőmarketing kommunikációs torta koronavírus kreatív kutatás lollipop magyar keresőmarketing maksz mprsz mrsz médiatorta naih ppc pr reklámköltés reklámtorta research scc schrems 2 search engine marketing sem seo verseny white square

    Elérhetőségeink

    Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.

    DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség

    1036 Budapest, Perc utca 8.

    +36 30 588 1344

    Lépjen velünk kapcsolatba!

     

    © 2023 DIMSZ | All Rights Reserved
    • Rólunk
      • Értékeink és küldetésünk
      • Elnökség
      • Etikai kódex
      • Alapszabály
      • Tagozatok
      • Történet
      • Bizottság
    • Tevékenységek
      • Kutatások, benchmarkok
      • Képzések
      • Lobby
      • Események
    • Hírek
    • Tagság
      • Előnyök
      • Tagfelvétel
      • Tagok
    • Kapcsolat
    • English
    Adatvezérelt Marketing Szövetség | DIMSZ | Data & Marketing Association Hungary