A STEMO Marketing Kft. is a csatlakozott a Szövetséghez.
Örülök, hogy DIMSZ tag lehetek! 🙂 ” – mondta el Móni István a STEMO Marketing ügyvezetője.
A STEMO Marketing Kft. is a csatlakozott a Szövetséghez.
Örülök, hogy DIMSZ tag lehetek! 🙂 ” – mondta el Móni István a STEMO Marketing ügyvezetője.
Figyelmetekbe ajánljuk társszövetségünk, a Magyar Reklámszövetség és a Scores Group
kutatóintézet 5. alkalommal készülő MRSZ Barométer kutatását. A felméréssorozat célja, hogy
folyamatosan feltérképezze a kommunikációs iparág aktuális helyzetét és jövőbeli kilátásait az MRSZ
és társszövetségei tagjainak vezetői körében.
A DIMSZ különdíját a KNK PR & MÉDIA Kft. „Társadalmi felelősségvállalás pogácsába gyúrva” című kampánya nyerte, a megbízó a Lesaffre Magyarország kft.
A héten a Parlament megszavazta, a Magyar Közlönyben való közzététellel pedig november 24-én jogerőre emelkedett: a reklámadó mértéke 2023. december 31-ig továbbra is az adóalap 0%-a. Ez azt jelenti, hogy a következő évben sem kell reklámadót fizetni.
Az elmúlt évek, de talán az elmúlt 10 év legnagyobb változása várható 2023-ban, mert a Google sok év után kivezeti a jól megszokott Google Analyticset (egészen pontosan az Universal Analyticset) és a helyét a GA4 fogja átvenni.
Szakmaiság. Érdekképviselet. Értékközösség. Kapcsolati tőke. Hitelesség. Inspiráció.
Arra törekszünk, hogy olyan szolgáltatásokat nyújtsunk a szövetségi core tevékenységek mellett, melyek kimondottan a tagjainkat juttatják különböző előnyökhöz. A szervezet a FEDMA és a GDMA (Global Data Marketing & Analytics) tagja.
Amennyiben kérdése lenne, együttműködési ötlete van, vagy szeretne többet megtudni rólunk, kérjük lépjen velünk kapcsolatba! Köszönjük.
DIMSZ | Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Perc utca 8.
+36 30 588 1344